eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Lublin: Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 5389 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443696 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz wykonanie i jednorazowa dostawa odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w podziale na części: Część 1 - Odzież robocza oraz rękawice robocze zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2a do SIWZ; Część 2 - Odzież i rękawice specjalistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2b do SIWZ; Część 3 - Obuwie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2c do SIWZ; Część 4 - Środki czystości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2d do SIWZ; Część 5 - Odzież reprezentacyjna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2e do SIWZ; Część 6 - Obuwie wizytowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2f do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.51.41.00 - Ręczniki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.41.00.00 - Odzież specjalna 39.81.20.00 - Pasty i kremy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odzież robocza oraz rękawice robocze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Radosław Popławski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PPHU ABC Radosław Popławski, ul. Parkowa 11b, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22784,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24296,81

  • Oferta z najniższą ceną: 23550,32 / Oferta z najwyższą ceną: 32637,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odzież i rękawice specjalistyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON w Lublinie Sp. z o.o., ul. Przyjacielska 4, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10986,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11164,10

  • Oferta z najniższą ceną: 11164,10 / Oferta z najwyższą ceną: 14290,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obuwie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Moryto prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27130,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22509,64

  • Oferta z najniższą ceną: 21493,02 / Oferta z najwyższą ceną: 35043,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. J., ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16674,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14496,91

  • Oferta z najniższą ceną: 14496,91 / Oferta z najwyższą ceną: 33688,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Odzież reprezentacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Janaszek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą J. J. KRUK Justyna Janaszek, ul. Ryżowa 106, 05-816 Opacz Kolonia, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12319,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9427,95

  • Oferta z najniższą ceną: 9427,95 / Oferta z najwyższą ceną: 10918,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.