eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Stegna: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna.
Numer ogłoszenia: 53889 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38317 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac zawarty został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zwanej dalej SST. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA: 1. Wstęp 1.1 Przedmiot SST Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna. 1.2 Zakres stosowania SST Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) stosowana jest jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji usług dotyczących utrzymania czystości i porządku terenów plaży Gminy Stegna. 1.3 Zakres usług ujętych w SST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna: Zadanie nr 1: 1. Bronowanie terenu plaż Gminy Stegna 1.1 W ramach wykonywanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwukrotnego bronowania terenu plaż Gminy Stegna, 1.2 Bronowanie należy przeprowadzić tzw. broną ciężką, 1.3 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia wszelkich śmieci zebranych podczas bronowania, 1.4 Usługę bronowania należy przeprowadzić na terenach wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ, 1.5 Szczegółowy termin wykonania usługi bronowania będzie zgłoszony Wykonawcy przez Koordynatora Zamawiającego, z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem, 1.6 O zakończeniu usługi objętej zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest poinformować Koordynatora Zamawiającego. 1.7. Usługę bronowania wszystkich plaż należy wykonać w terminie 48 godzin od wyznaczonego terminu rozpoczęcia usługi bronowania. 1.8 W przypadku działania Siły Wyższej, Zamawiający może zlecić Wykonawcy usługę dodatkową w ramach zamówienia uzupełniającego, 1.9 W przypadku bronowania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni bronowanej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą. 1.10. Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca. 2. PRACOWNICY I SPRZĘT 2.1 Ogólne wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy 2.1.1 Wykonawca powinien dysponować kadrą, gwarantującą poprawne wykonanie zadania. 2.1.2 Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie. 2.1.3 Do obowiązków Koordynatora Wykonawcy należy bezpośredni nadzór nad pracownikami pracującymi w terenie. 2.1.4 W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i regulaminu utrzymania czystości na terenie Gminy Stegna. 2.2 Ogólne wymagania dotyczące sprzętu 2.2.1 Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zagwarantuje należyte wykonanie usługi i jednocześnie nie spowoduje uszkodzenia urządzeń i instalacji znajdujących się na trasie przejazdu. 2.2.2 Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujące stały kontakt z ośrodkiem dyspozycji. 2.2.3 Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować świadczenie usług, zgodnie z zasadami określonymi w SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Sprzęt używany do realizacji zadań wynikających z SST musi być sprawny techniczne oraz utrzymany w gotowości do pracy. 2.2.4 Sprzęt musi być dostosowany do poruszania się po piaszczystym podłożu (bezpośrednio po terenie plaży) 2.2.4 Użyte urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. KONTROLA 3.1 Ogólne zasady kontroli Celem kontroli wykonanych usług jest wyegzekwowanie od Wykonawcy utrzymania czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna, 3.2. Zakres kontroli Kontrola będzie obejmowała zakres usług zlecony Wykonawcy Umową. 3.3 Przedmiot kontroli Kontrola dotyczyć będzie zgodności zakresu ilościowego wykonanej usługi z zakresem określonym w harmonogramie, terminowości prowadzonych usług, jakości i kompleksowości wykonanych usług, zgodności z wymaganiami SIWZ 3.4 Sposób wykonywania czynności kontrolnych 3.4.1 Kontrola dokonywana będzie przez Koordynatora Zamawiającego; 3.4.2 W okresie trwania Umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia całodobowego kontaktu pomiędzy Koordynatorem Zamawiającego, a swoim Koordynatorem. 3.4.3 Z przeprowadzonej kontroli sporządzony zostanie protokół zawierający, co najmniej następujące informacje: data przeprowadzenia kontroli, imię i nazwisko kontrolującego, miejsce kontroli wniesienie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli dotyczące w szczególności ewentualnego naliczenia kar umownych, podpisy osób uczestniczących w kontroli. 3.4.4 Koordynator Wykonawcy ma prawo wnoszenia uwag do protokołu kontroli. 3.4.5 Protokół zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego. 4. UWAGI OGÓLNE 4.1 Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. 4.2 Wykonawca prac ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu harmonogramów oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, o których będzie informował z wyprzedzeniem. 5. OCHRONA WŁASNOŚCI PUBLICZNEJ I PRYWATNEJ 5.1 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi jak również za urządzenia w obszarze powadzonych robót tak, aby nie doprowadzić swoim działaniem do ich zniszczenia. 5.2 O fakcie przypadkowego uszkodzenia ww urządzeń Wykonawca bezzwłocznie powiadomi właściciela urządzenia, Koordynatora Zamawiającego oraz poniesie koszty naprawy. 5.3 Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za skutki zdarzeń wynikających z realizacji Umowy niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego, określonej szczegółowymi zapisami Umowy i załączy do Umowy polisę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w przedmiocie Umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.68.00.00 - Usługi sprzątania plaż .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Mechaniczne przesiewanie plaz gminy Stegna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo komunalne Mierzeja Sp. zo.o., ul. Gdańska 2, 82-103 82-103 Stegna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40280,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.