eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › V dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie nadane sprawie przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53821

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: V dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie nadane sprawie przez Zamawiającego: OZ/D/106/HP/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Hanna Pluskiewicz, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.administracja.polsl.pl/zamowienia Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, Hanna Pluskiewicz, ul. Konarskiego 18, pok. 509, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237-13-34 lub 237-13-35, fax (032) 237-26-60, e-mail: oz@polsl.pl, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, Hanna Pluskiewicz, ul. Konarskiego 18, pok. 510, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237-13-34 lub 237-13-35, fax (032) 237-26-60, e-mail: oz@polsl.pl, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: V dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie nadane sprawie przez Zamawiającego: OZ/D/106/HP/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obiekty Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic (zad. 1 do 7 oraz 9 i 10) i Katowic (zad. 8). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli m.in.: biurka, biurka komputerowe, szafki, regały, stoły, krzesła, fotele obrotowe itp. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 zadań wg załączonego w SIWZ zestawienia. Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład każdego zadania zawarty jest w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty. Wymagania techniczne dla poszczególnych mebli w każdym zadaniu, zostały przedstawione w końcowej części SIWZ w formie opisowej oraz rysunków szkicowych i poglądowych jako rozwiązania przykładowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta Cenowa; Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty; Próbki, fotografie lub opisy (ewentualnie prospekty, foldery lub inne materiały zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) - w języku polskim (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań równoważnych). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO, jednak zbilansowana kwota przeznaczona na dostawy tego rodzaju w skali roku przekracza wartość 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ, rozdz. V, części A (tabela 1.1 - 3.1), poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w przypadku odbioru osobistego: kasa Uczelni, Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 144 - czynna w godz. 9:30-13:30. Płatność w przypadku przesyłki za pobraniem: koszt SIWZ + koszt przesyłki. SIWZ w wersji elektronicznej dostępna za darmo na stronie internetowej Biura Zamówień Publicznych, pod numerem OZ/D/106/HP/06. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 10:00, Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Meble biurowe - AK. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. szafki, regały, biurka, kontenery, stoliki, krzesła - ok. 84 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Meble - AOS. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. łóżka, regały, biurka, stoliki, fotele - 22 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Krzesła - RIE-0. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. krzesła drewniane - 75 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Krzesła, stoliki - RJP-7. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje krzesła konferencyjne, szkolne oraz stoliki świetlicowe - 72 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Fotel obrotowy - RG-6. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje fotel obrotowy - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Fotele gabinetowe - RIE-6 + RIE-0. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje fotele - 4 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Krzesła biurowe - RE-5. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje krzesła biurowe - 4 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Krzesła szkolne - ROZ Katowice. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje krzesła szkolne - 100 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Meble biurowe - AK-S. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. biurka narożne, dostawki ½, kontenery, fotele, osłony monitora - ok. 25 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Meble - RIE-6. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje regały z szafkami i z półkami - 6 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje pełny asortyment mebli wyszczególnionych w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.