eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku Sądu Okręgowego



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku Sądu Okręgowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Gdańsku, do kontaktów: kierownik oddziału gospodarczego - Janina Zeplin, ul. Nowe Ogrody, 80-803 Gdańsk, tel. 058 3213130, fax 058 3213133, e-mail: odzialgospodarczy@gdansk.so.gov.pl, www.gdansk.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku Sądu Okręgowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyposażenia meblowego do pokoi sędziowskich, sekretariatów sądu oraz mebli na sale rozpraw. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sąd Okręgowy w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 30/34. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 000 000. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 18.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie I - 25 000 zł, Zadanie II - 3000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki własne. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP. 2. Nie byli karani, 3. Nie zalegają z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego. 4. Nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 5. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 zamówienia o wartości nie mniejszej jak 300.000 złotych każde oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień - DOTYCZY ZADANIA I. 6. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 zamówienia o wartości nie mniejszej jak 30.000 złotych każde oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień - DOTYCZY ZADANIA II. 7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zkresie prowadzonej działalności gospodarczej. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DO ZŁOŻENIA WRAZ Z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 cytowanej ustawy. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie zaświadczenia powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w języku obcym winny być dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Ocena w trybie spełnia/nie spełnia tj. złożył / nie złożył wymagany dokument / oświadczenie. Za każde dodatkowe zamówienie potwierdzone dokumentami należytego wykonania zamówienia np.: referencjami o wartości powyżej 300.000 złotych Wykonawca otrzyma 1 pkt - DOTYCZY ZADANIA I. Za każde dodatkowe zamówienie potwierdzone dokumentami należytego wykonania zamówienia np.: referencjami o wartości powyżej 30.000 złotych Wykonawca otrzyma 1 pkt - DOTYCZY ZADANIA II. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień o wartośni nie mniejszej jak 300 000 złotych każde z zamówień potwierdzonych dokumentami należytego wykonania zamówienia np.: referencjami - DOTYCZY ZADANIA I. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień o wartośni nie mniejszej jak 30 000 złotych każde z zamówień potwierdzonych dokumentami należytego wykonania zamówienia np.: referencjami - DOTYCZY ZADANIA II. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin udzielonej gwarancji w miesiącach - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: G-2310-13/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 26.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Kierownik Oddz. Gosp. - Janina Zeplin Z-ca Kierownika Oddz. Gosp. - Maciej Mąsior Inspektor - Renata Jarząbek Inspektor - Marian Mera. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 09:30, Sąd Okręgowy w Gdańsku pok. 149.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zabudowy meblowe, biurka, szafy aktowe, szafy oszklone, szafy ubraniowe, szafki gospodarcze, szafki pod ksero, stoliki, lady, meble na sale rozpraw. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Krzesła biurowe typu Prestige, krzesła fotelikowe, krzesła drewniane tapicerowane. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.