Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-948/05)
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, do kontaktów: Pasik Piotr, ul. Marymoncka 99, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340471 w. 236, e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-948/05). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji wybranych pomieszczeń wraz z niezbędnymi instalacjami, konstrukcją pod agregaty chłodnicze , łącznie z wykonaniem robót towarzyszących i tymczasowych, w budynku Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, zgodnie dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie: 1. Dobór urządzeń spełniających parametry określone dokumentacją projektową. 2. Dostawa i montaż agregatów chłodniczych. 3. Dostawa i montaż jednostek wewnętrznych (klimatyzatorów). 4. Dostawa innych materiałów potrzebnych do wykonania instalacji klimatyzacji. 5. Wykonanie instalacji chłodniczej. 6. Wykonanie instalacji sanitarnych. 7. Wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty chłodnicze. 8. Wykonanie zasilania w energię elektryczną agregatów chłodniczych, z rozdzielni głównej niskiego napięcia budynku. 9. Wykonanie zasilanie w energię elektryczną, z istniejacych obwodów, jednostek wewnętrznych. 10. Demontaż i ponowny montaż stropów podwieszanych z pyt G-K w korytarzach budynku B. 11. Demontaż stropów podwieszanych panelowych w pomieszczeniach budynku A. 12. Wykonanie innych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Instalacja klimatyzacji będzie przeprowadzana w funkcjonującej podczas prac instytucji. Szczegółowy opis robót objętych przedmiotem zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji min. 48 miesięcy na roboty i materiały min. 24 miesiące na dostarczone i zamontowane urządzenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Marymoncka 99/103. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W niniejszym postępowaniu Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (art. 32 pkt 4 ustawy PZP). Łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza progu 5 000 000 Euro. Wartość części zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 115 713,90 Euro (tj. 468 271,00 PLN). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 50;
III.1) Wymagane wadium: 14000.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali terminowo i z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć wykonanie prac remontowych w co najmniej takich branżach jak: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, instalacji c.o.), o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł netto każde, w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji, 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania, 5. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, w zakresie: a) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, b) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia następować będzie w częściach, w terminie 21 dni od daty odbioru części przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru każdej części przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony, 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotyc 8. w każdym roku 2003 i 2004 osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej co najmniej 2 mln PLN, 9. wykonują instalacje klimatyzacji w technologii froenowej. III.2.2) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą (na etapie wniosku) złożyć następujące dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy PZP; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP; Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory oświadczeń można uzyskać ze strony internetowej: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/, otrzymać drogą elektroniczną wysyłając prośbę na adres e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, lub osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99, II piętro, pok. nr 232, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Wykaz co najmniej 2 należycie i terminowo wykonanych (w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania zamówień (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie instalacji klimatyzacji w technologii freonowej., a za odpowiadające swoją wartością o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000 zł - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania wniosków w przedmiotowym postępowaniu; 12. Wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) - 5 ogłoszenia, przewidzianych do nadzorowania robót, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wniosek wraz z oświadczeniem i wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego (Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa), oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-948/05), III.2.3) Sposób sprawdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu oraz przeprowadzenia kwalifikacji wniosków. 1. Do składania ofert zostanie zaproszonych nie więcej niż pięciu Wykonawców. 2. W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków zamawiający będzie przyznawał Wykonawcom punkty za liczbę robót z potwierdzeniem terminowego i należytego wykonania, o których mowa w punkcie III.2.2) - 9 niniejszego ogłoszenia, o wartości nie mniejszej niż 400 000 złotych netto - za każdą robotę ponad wymaganą minimalna ilość (tj. ponad dwie) - 10 punktów. 3. Zamawiający zsumuje punkty a następnie uszereguje wnioski wg liczby przyznanych im punktów. 4. W przypadku osiągnięcia tej samej liczby punktów przez Wykonawców co uniemożliwi wyłonienie pierwszej piątki - o kolejności Wykonawców, którzy otrzymali równą ilość punktów zadecyduje łączna wartość robót, wymiennych w wykazie o których mowa w punkcie 9 III.2.2) - 9 niniejszego ogłoszenia i potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane terminowo i należycie (załącznik nr 3 do wniosku).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.10.2005, godzina 10:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa oraz montaż jednostki grzewczo - chłodniczej SPA-4 firmy VBW Engineering (wraz z utylizacją starej)
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.