eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Jagiellończyka a ul. Kościuszki w Iławie - etap I. Postępowanie znak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53775

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Iława: zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Jagiellończyka a ul. Kościuszki w Iławie - etap I. Postępowanie znak: WA-341/44/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Iława, do kontaktów: Mariusz Korpalski, Andrzej Nichczyński, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31, e-mail: um.przetargi@ilawa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ilawa-um.bip-wm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Jagiellończyka a ul. Kościuszki w Iławie - etap I. Postępowanie znak: WA-341/44/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Iława, ul. Kościuszki - Jagiellończyka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Jagiellończyka a ul. Kościuszki w Iławie - etap I obejmujące: budowę ulicy wraz oświetleniem (45.23.31.00-0) oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wodociągowej (45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8) zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym i kosztorysem przedmiarowym, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 2).Do ceny oferty należy wliczyć koszty: tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. Po przejęciu placu budowy Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty koszty utrzymania drogi do czasu zakończenia budowy. 3).Kserokopia dokumentacji stanowi załącznik do SIWZ. 4).Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie robót sanitarnych i elektroenergetycznych. 5).W roku 2006 zostaną sfinansowane roboty do wysokości brutto 110.000,00 ( Słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w sposób określony w §6 ust. 2 projektu umowy. 6).Pozostała kwota za wykonane roboty zostanie opłacona w roku 2007 roku w sposób określony w §6 ust 2 projektu umowy. 7).Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie przewiduje z tego tytułu rewaloryzacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2).Wykonawca musi wykazać, że ww okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia: a)budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 200.000,00; b)budowa sieci wodociągowej - co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000,00; c)oświetlenia ulicznego - co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00; d)budowy drogi z masy asfaltowej - co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł każde. 3).Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Kierownik robót drogowych ( uprawnienia budowlane drogowe).- pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. b)Kierownik robót sanitarnych ( uprawnienia budowlane w zakresie sieci I instalacji wodnokan.) Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. c)Kierownik robót elektroenergetycznych. (uprawnienia budowlane sieci i instalacji elektroenergetycznych) .Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych 4).Wykonawca musi wykazać posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł lub posiada środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00zł, 5).Wykonawca musi wykazać posiada średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości, co najmniej 2,0 mln złotych 6).Ponadto Wykonawca musi załączyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g)kserokopię sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1).Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Jagiellończyka, a ul. Kościuszki w Iławie - etap I obejmujące: budowę ulicy wraz oświetleniem (45.23.31.00-0) oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wodociągowej (45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8) zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym i kosztorysem przedmiarowym, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 2).Do ceny oferty należy wliczyć koszty: tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. Po przejęciu placu budowy Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty koszty utrzymania drogi do czasu zakończenia budowy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 210

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 14.000,00 (Słownie: czternaście tysięcy złotych. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunku, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł lub posiada środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00zł, posiada średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej 2,0 mln złotych,c) przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia: a)budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 200.000,00; b)budowa sieci wodociągowej-co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000,00; c)oświetlenia ulicznego-co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00; d)budowy drogi z masy asfaltowej - co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł każde. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Kierownik robót drogowych ( uprawnienia budowlane drogowe).- pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. b)Kierownik robót sanitarnych ( uprawnienia budowlane w zakresie sieci I instalacji wodnokan.) Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. c)Kierownik robót elektroenergetycznych. (uprawnienia budowlane sieci i instalacji elektroenergetycznych) .Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunku, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł lub posiada środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00zł, posiada średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej 2,0 mln złotych,c) przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia: a)budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 200.000,00; b)budowa sieci wodociągowej co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000,00; c)oświetlenia ulicznego co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00; d)budowy drogi z masy asfaltowej - co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł każde. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Kierownik robót drogowych ( uprawnienia budowlane drogowe).- pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. b)Kierownik robót sanitarnych ( uprawnienia budowlane w zakresie sieci I instalacji wod-kan.) Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. c)Kierownik robót elektroenergetycznych. (uprawnienia budowlane sieci i instalacji elektroenergetycznych) .Minimalne wymagania: 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca Wykonawca musi załączyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g)kserokopię sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=1161. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego lub pocztą po przesłaniu pisemnej prośby oraz jest do pobrania na stronie https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=1161. W przypadku pobierania wersji papierowej koszt specyfikacji 50,00 PLN. Płatność za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 215.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.