eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Usługa pełnienia funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Tomaszów Lubelski: Usługa pełnienia funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 537662 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 472730 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje usługę w zakresie wykonywania czynności i działań specjalisty/ki ds. sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych w ramach projektu pt. Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii, dla której organem prowadzącym jest Gmina Tomaszów Lubelski., W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: Zakres obowiązków obejmuje realizację następujących zadań w Zespole Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii. 1. Przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań finansowych, 2. Opracowanie wniosków o płatność w zakresie postępu finansowego realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność. 3. Monitorowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu, 4. Przygotowywanie raportów okresowych z rzeczowych postępów realizacji projektu, 5. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem produktów projektu tj.gromadzenie, analiza i archiwizacja list obecności, dzienników zajęć, 6. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem twardych rezultatów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja prac kontrolnych, wyników klasyfikacji, uzyskanych ocen uczniów, danych itp., 7. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem miękkich rezultatów tj.ankiety, regularne wywiady itp., 8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej dotyczącej realizacji projektu, 9. Monitorowanie ewidencji godzin i zadań w projekcie, 10. Współpraca z personelem zarządzającym, 11. Kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań, dbanie o terminowość realizacji zadań przez poszczególnych realizatorów projektu, 12. Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach mogących mieć wpływ na zmianę kosztów projektu. 13. Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych Projektu. 14. Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 15. Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 16. Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz końcowych z przebiegu realizacji projektu. 17. Prowadzenie stałego monitoringu działań w ramach założonego harmonogramu realizacji projektu. 18. Przygotowywanie na wezwanie Instytucji Wdrażającej wszelkich dodatkowych wyjaśnień i zestawień dotyczących realizowanego projektu, 19. Opracowywanie i przeprowadzanie wśród uczestników zajęć anonimowych ankiet oceniających. 20. Współpraca z pozostałym personelem wykonawczym projektu w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji, oraz udział w sporządzaniu wniosków o płatność poprzez zbieranie i przetwarzanie niezbędnych danych z realizacji projektu. 21. Udział w spotkaniach zespołu projektowego; 22. prowadzenie bazy PEFS 23. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta projektu - udostępnione na potrzeby realizacji projektu; 24. Realizacja pozostałych zadań zleconych niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu. Zadania, o których mowa powyżej Wykonawca obowiązany jest realizować w ciągu 80 godzin miesięcznie, co powinien udokumentować w ewidencji godzin pracy. Zgodnie z umową dotyczącą realizacji projektu, w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia projektu wyznaczonego na 31.08.2014r. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć końcowy wniosek o płatność. W związku z tym na prośbę Zamawiającego, Wykonawca stawi się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w celu sporządzenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za świadczenie usługi w tym zakresie. 3.3. Specjalista/ka ds.sprawozdawczości, monitoringu i rozliczeń finansowych zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3.4. Osoba pełniąca funkcję specjalisty/ki nie może być zatrudniona (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 3.5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 3.6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 3.7. Miesięczna ilość godzin pracy koordynatora wynosi 80 godzin. Łączna ilość godzin pracy koordynatora wynosi 800 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytetu IX. - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Wołoszyn, ul. Skarżyńskiego 5/38, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.