eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Katowice: Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu
Numer ogłoszenia: 536996 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454930 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca poprzez dostarczone karnety zapewni dla uprawnionych pracowników zamawiającego dostęp do : a) obiektów sportowo-rekreacyjne (typu: basen, siłownia, klub fitness, lodowisko, ściana wspinaczkowa, korty do squash a itp.), b) zajęć sportowo-rekreacyjne, obejmujących między innymi: fitness, aerobic, aqua aerobic, saunę, siłownię, sztuki walki, jogę, taniec, itp. 3. Zamawiający pod pojęciem obiekt sportowo-rekreacyjny rozumie jeden budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte przedmiotem zamówienia. Ponadto jeżeli dwa niezależne podmioty prawne lub osoby fizyczne świadczące usługi zgodne z przedmiotem zamówienia zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, winny być zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty. 4. Karnet będzie uprawniać jego posiadacza do nielimitowanego dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych. Dostępność do obiektów nie będzie ograniczona porą dnia i dniem tygodnia za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, grafików i regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników danego obiektu. 5. Dostęp pracowników zamawiającego do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych winien odbywać się na podstawie imiennych karnetów wystawianych przez wykonawcę w formie kart z nadrukowanym imieniem i nazwiskiem pracownika. Wykonawca dostarczy karnety zamawiającemu bez dodatkowych opłat. 6. Zamawiający dopuszcza wyłącznie weryfikację imiennej karty na podstawie dokumentu opatrzonego zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem użytkownika karnetu. 7. Zamawiający informuje, iż chęć korzystania z karnetów wykazało 80 pracowników. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby (podanej w ust. 7) pracowników korzystających z karnetów w okresie rozliczeniowym tj. jednego miesiąca kalendarzowego poprzez wystawianie nowych karnetów oraz aktywację i dezaktywację wystawionych karnetów. 9. Karnety winny upoważniać pracowników do wejść oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju w szczególności woj. Śląskiego. 10. Zakres usług dostępnych w ramach karnetu winien być ujawniony na stronie internetowej wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.