eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ PROJEKTUAktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego K

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Miechów: PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 53698 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl (strona Powiatu miechowskiego)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi pełnienia funkcji pracownika ds. obsługi finansowo-księgowej Projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie zwanych dalej odpowiednio Koordynatorem Organizacyjnym i Projektem. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) - Usługi księgowe: 79.21.11.00 - Usługi księgowania Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Zadanie będzie realizowane na terenie powiatu miechowskiego oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów . Zakres pełnienia funkcji pracownika ds. Obsługi Finansowo-Księgowej Projektu w na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa - zlecenie) obejmuje: 1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektu pn. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w celu sprawnej i terminowej jego realizacji; 2. Nadzór nad realizacją budżetu projektu 3. Prowadzenie dokumentacji finansowej 4. Księgowanie kosztów projektu i opis dokumentów 5. Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej 6. rozliczanie projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji projektu (przedstawionym we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu) oraz harmonogramem płatności, 7. wspieranie działań koordynatora poprzez utrzymywanie kontaktów, monitorowanie i kontrola pracy wykonawców projektu tj.: osób prowadzących zajęcia w ramach w/w projektu i innych osób biorących udział w realizacji założeń projektowych. 8. prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej projektu zgodnie z postanowieniami umowy, i jej systematyczne gromadzenie w miejscu określonym przez Zamawiającego; 9. przygotowywanie i koordynacja korespondencji finansowo - księgowej np. wnioskowanie o płatność, sprawozdania, oraz inne czynności związane z projektem do Instytucji Wdrażającej (Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie), i innych instytucji biorących udział w realizacji projektu (wspólnie z koordynatorem merytorycznym i organizacyjnym); 10. zapewnienie płynnego finansowania projektu, 11. terminowe regulowanie zobowiązań finansowych związanych z realizacją zadań projektu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową, 12. bieżąca kontrola wydatkowania środków projektu zgodnie z planem finansowym projektu, wprowadzanie zmian w planie finansowym zgodnie z podjętymi uzgodnieniami, 13. sporządzanie przelewów, 14. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15. ewidencja na kontach syntetycznych i analitycznych projektu oraz na kontach pozabilansowych, 16. prowadzenie rejestru środków trwałych w projekcie, zakładanie kart i książki środków trwałych, sporządzanie planu amortyzacji, 17. wprowadzanie do ewidencji księgowej zakupu pozostałych środków trwałych i księgozbioru, 18. kontrola księgowanych kosztów projektu pod kątem wydatków kwalifikowanych, 19. sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, 20. przygotowywanie dokumentów (przelewów) dotyczących refundacji z konta bieżącego na konto projektu i odwrotnie, 21. wnioskowanie o wprowadzenie kont syntetycznych i analitycznych oraz prowadzenie klasyfikacji budżetowej do projektu, 22. współpraca oraz przygotowywanie wszelkich dokumentów do ZUS np. naliczanie i przelew składek ubezpieczenia, deklaracji, korekt itp. 23. sporządzanie wymaganych wydruków do projektu, 24. sporządzanie list płac i prowadzenie wymaganej dokumentacji płacowej, 25. naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, potrącanie go, sporządzanie przelewów i deklaracji do Urzędu Skarbowego, 26. sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, 27. obsługa programu Płatnik a w szczególności: - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych (ZUA, ZZA), - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (RCA, RZA), - sporządzanie dokumentów wyrejestrowujących (ZWUA). 28. współpraca z koordynatorem merytorycznymi organizacyjnym przy przygotowywaniu procedury przetargowej zgodnie z ustawą Pzp. na zadania związane z realizowanym projektem; 29. wydatkowanie środków dostępnych w ramach projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej; 30. stosowanie się do wytycznych wydawanych przez Instytucję Pośredniczącą; 31. opracowywanie - zgodnie z harmonogramem płatności - wniosków o płatność do Instytucji Wdrażającej (Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie 32. dokonywanie zmian w projekcie oraz aktualizowanie harmonogramu płatności na potrzeby prawidłowej realizacji projektu zgodnie z postanowieniami umowy, 33. przetwarzanie danych osobowych w odpowiednim zakresie - zgodnie z postanowieniami umowy; 34. przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy; 35. utrzymywanie kontaktów z opiekunem projektu przydzielonym przez Instytucję Wdrażającą (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie); 36. udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu; 37. opisywanie faktur m.in. dekretacja księgowa i wskazanie klasyfikacji budżetowej; 38. udział w działaniach związanych z zamykaniem projektu po upływie okresu jego realizacji. 39. Inne zadania zlecone przez Kierownika PCPR w Miechowie nie wymienione powyżej a dotyczące bezpośrednio realizacji projektu. Informacja nt. projektu zawarta jest w załączniku nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: -co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji pracownika ds. obsługi finansowo-księgowej lub koordynatora projektu systemowego współfinansowanego ze środków EFS realizowanego na potrzeby Powiatowego Centrum lub Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej jednej osoby wyznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada: a. wykształcenie wyższe o specjalności rachunkowość lub finanse publiczne; b. posiada ukończony kurs/szkolenie w zakresie: -rozliczanie programów systemowych -stosowania ustawy zamówień publicznych -znajomości przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych -posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako księgowy -umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik h) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej sporządzone wg wzoru stanowiącego (zał. nr 6 do SIWZ); i) oświadczenie Wykonawcy /osoby, która będzie pełnić funkcję koordynatora projektu/ o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywaniem zamówienia w ramach projektu, wg wzoru stanowiącego (zał. nr 7 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, Województwo małopolskie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, Województwo małopolskie,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.