eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Położenie wykładziny z tworzyw sztucznych - roboty wykończeniowe na poddaszu w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Piekary Śląskie: Położenie wykładziny z tworzyw sztucznych - roboty wykończeniowe na poddaszu w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103
Numer ogłoszenia: 536950 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490126 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa Nankera 103, 41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Położenie wykładziny z tworzyw sztucznych - roboty wykończeniowe na poddaszu w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Położenie wykładziny z tworzyw sztucznych - roboty wykończeniowe na poddaszu w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103. 1. Zakres robót obejmuje: a) położenie wykładziny z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej (rulonowe-obiektowe) w pomieszczeniach na poddaszu na powierzchni ok. 179,894 m2, b) struganie ręczne z wygładzeniem podporów słupów na powierzchni ok. 0,675 m2, c) zgrzewanie wykładzin rulonowych na powierzchni ok. 179,894 m2, d) zamontowanie listwy wykończeniowej progowej do pomieszczenia sanitarnego na styku posadzek - ok. 1,8 m, e) montaż listew przyściennych drewnianych, drewno iglaste lakierowane w ilości ok. 121,04 m, f) montaż przepływowego podgrzewacza wody do zlewozmywaka - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 6, Przedmiar robót - Załącznik nr 7, Rysunek - Załącznik nr 8. 3. Z uwagi na specyfikę działalności Zamawiającego, wszystkie roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe roboty w sposób umożliwiający pracę Ośrodka i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą obiektu, były prowadzone po godzinie 15:30 i w soboty oraz niedziele. Wszelkie prace głośne należy wykonywać po godzinach pracy Ośrodka. 4. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania porządku terenu, na którym prowadzone będą prace w trakcie ich wykonywania oraz po zakończeniu robót uporządkowania terenu wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 6. Wykonawcom przystępującym do przetargu zaleca się dokonanie wizji lokalnej budynku i zdobycie wszelkich informacji jakie mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 7. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia końcowego odbioru robót. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i finansową za wszelkie szkody powstałe po stronie Zamawiającego oraz szkody wyrządzone osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być dobrej jakości i posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 11. Dokumentacja dotycząca przedmiotu umowy, w tym karty gwarancyjne, instrukcje w języku polskim, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza WIELOBRANŻOWA, ul. Sienkiewicza 17, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12184,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11852,86

  • Oferta z najniższą ceną: 11852,86 / Oferta z najwyższą ceną: 28241,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.