eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Lublin: Dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA)
Numer ogłoszenia: 53616 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, faks 081 5325318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych i odczynników do badania układu HLA (antygeny klasy I i II, przeciwciała anty HLA) oraz układu HPA (antygeny i przeciwciała anty HPA), w podziale na XVI zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:1) Wypełnione zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) w przypadku, gdy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał tych warunków oferta zostanie odrzucona oraz Formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ) dla każdego zadania, dla którego Wykonawca składa ofertę. 2) Dotyczy wszystkich zadań: a.) Deklarację wytwórcy o spełnianiu wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, przy współudziale której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych wymienionych w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z 2010 r. z późn. zm.). Uwaga: W przypadku, gdy ważność certyfikatu jednostki notyfikowanej wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności dokumentu oraz, po jego uzyskaniu, dostarczenie jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Zamawiającemu. b.) Zgłoszenie wyrobu do Prezesa URPLWMiPB lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z 2010 r. z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający wypełnienie obowiązku wynikającego z art. 58 cyt. ustawy a w przypadku niepodlegania obowiązkowi dokonania zgłoszenia/ powiadomienia oświadczenie zawierające podstawy braku tego obowiązku. c.) Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy zamiast dokumentów wymienionych w pkt. a.) i b.) załączyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z oświadczeniem, że oferowany produkt jest dopuszczony do obrotu na terenie RP. 3) Dotyczy zadania VI: Próbkę oferowanego odczynnika Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l, w ilości min. 20 ?l-max.30 ?l

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia. b) w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c) zmiana nazwy własnej przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego, podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) zmiana terminów ważności - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu, e) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, opóźnień związanych ze zwalnianiem serii, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, f) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Dział Ekonomiczno-Administracyjny (pokój 118).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat (pokój 217).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C), Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C)-200 szt., Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce)-100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C), Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce), Odczynnik (Stain-Fix) do barwienia i utrwalania testu limfocytotoksycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki testowe do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B i C)-100 szt., Płytki testowe do badania fenotypu HLA - B 27 (jedno badanie na płytce)-200 szt., Odczynnik (Stain-Fix) do barwienia i utrwalania testu limfocytotoksycznego-1500 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki Micro-SSP (DRB/DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP (DRB/DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płytki Micro-SSP (ABDR) do badania antygenów HLA klasy I i II na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP (DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP (ABDR) do badania antygenów HLA klasy I i II na poziomie niskiej rozdzielczości-50 szt., Płytki Micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt., Płytki Micro-SSP (DQB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy do izolacji genomowego DNA metodą kolumienkową z próbek krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Zestawy do izolacji genomowego DNA metodą kolumienkową z próbek krwi-150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Polimeraza DNA Taq w opakowaniach o stężeniu 5u/?l-25.000 U.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Agaroza do elektroforezy DNA, Woda dejonizowana do biologii molekularnej, Bufor TBE (x5), Preparat do dekontaminacji powierzchni roboczych i sprzętu w pomieszczeniach służących do wykonywania badań metodami biologii molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Agaroza do elektroforezy DNA-1500g, Woda dejonizowana do biologii molekularnej - 10 l, Bufor TBE (x5) - 10 l, Preparat do dekontaminacji powierzchni roboczych i sprzętu w pomieszczeniach służących do wykonywania badań metodami biologii molekularnej- 2000 ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyn do izolacji limfocytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płyn do izolacji limfocytów-6 000 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy do badania przeciwciał przeciwpłytkowych metodą immunoenzymatyczną ELISA, Płytki Micro-SSP do badanie antygenów HPA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Testy do badania przeciwciał przeciwpłytkowych metodą immunoenzymatyczną ELISA-100 szt., Płytki Micro-SSP do badanie antygenów HPA-60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płytki Micro-SSP A-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP B-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości, Płytki Micro-SSP C-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Płytki Micro-SSP A-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-100 szt., Płytki Micro-SSP B-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-100 szt., Płytki Micro-SSP C-low do badania antygenów HLA klasy I na poziomie niskiej rozdzielczości-200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA B27 metodą SSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA B27 metodą SSP-30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płytki Micro-SSP (DRB1) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie wysokiej rozdzielczości z wyszczególnieniem poszczególnych alleli, Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA klasy II (locus DQB1) na poziomie wysokiej rozdzielczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Płytki Micro-SSP (DRB1) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie wysokiej rozdzielczości z wyszczególnieniem poszczególnych alleli, Płytki Micro-SSP do badania antygenów HLA klasy II (locus DQB1) na poziomie wysokiej rozdzielczości-40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wipe testy-zestawy do kontroli kontaminacji powierzchni w pomieszczeniach do biologii molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Wipe testy-zestawy do kontroli kontaminacji powierzchni w pomieszczeniach do biologii molekularnej-96 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kontrola dodatnia do testu limfocytotoksycznego, Kontrola ujemna do testu limfocytotoksycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Kontrola dodatnia do testu limfocytotoksycznego-15 ml, Kontrola ujemna do testu limfocytotoksycznego-15 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dopełniacz króliczy do testu limfocytotoksycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Dopełniacz króliczy do testu limfocytotoksycznego-250 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Marker wielkości DNA do elektroforezy w żelu agarazowym w zakresie 50-1000 bp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Marker wielkości DNA do elektroforezy w żelu agarazowym w zakresie 50-1000 bp-2000 ?l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.