Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Przasnysz: Przebudowa ciągu ulic w Chorzelach w obrębie przebudowywanego skrzyżowania drogi krajowej nr 57 w ramach NPPDL
Numer ogłoszenia: 53612 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu ulic w Chorzelach w obrębie przebudowywanego skrzyżowania drogi krajowej nr 57 w ramach NPPDL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy przebudowie drogi powiatowej nr 3234W odcinek 28309 Chorzele- Stara Wieś w km 0+000-0+850 ul. Padlewskiego (odcinek długości 850 mb), droga nr 3234W odcinek 28374 Chorzele- Krasnosielc w km 0+000-0+674 ul. Szkolna (odcinek długości 674 mb), Łączna długość przebudowywanych odcinków wynosi 1524 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być przedsiębiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną uczestniczącą indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja); podmioty wykonujące zamówienie łącznie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania. 2. Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel biorący udział w robotach liniowych i wymaganych SST badaniach laboratoryjnych w ramach realizacji zadania z zachowaniem minimalnych wymagań dla osób pełniących funkcję kierownika robót/ kierownika budowy (5 lat doświadczenia w tym 3 lata jako kierownik robót) i laboranta (3 lata doświadczenia zawodowego w tym jako laborant 3 lata). Potencjał sprzętowy- Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia w ujęciu asortymentowym minimalnym: Wytwórnia do wytarzania mas bitumicznych na gorąco o wydajności minimalnej 100 Mg h 1 szt.,Rozkładarka mas bitumicznych z elektroniczną niwelacją z automatycznym sterowaniem i podgrzewana deską 1 szt., Frezarka drogowa o zmiennej szerokości i głębokości frezowania 1 szt. Walec stalowy, ogumiony,wibracyjny po 2 szt., Koparko ładowarka, koparka kołowa 2 szt., Równiarka samojezdna 2 szt., Samochody samowyładowawcze o ładowności nie mniejszej niż 28 tony 5 szt. Doświadczenie zawodowe- Wykonawca musi zrealizować ( zakończyć) jako główny Wykonawca, z należytą starannością, w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 inwestycje o następującej specyfikacji: - charakter robót (przebudowa dróg co najmniej w kategorii G), - zakres robót (nie mniej niż 1524 mb obiektu liniowego na terenie miejskim) - asortyment robót (charakter robót i złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia) 5. Wiarygodność ekonomiczna- Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat- sumy pozycji: - przychody netto ze sprzedaży produktów - przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów - pozostałe przychody operacyjne - przychody finansowe Gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego obroty te w wysokości minimalnej 4.000.000,00 PLN potwierdzi na podstawie innego dokumentu określającego obroty. Ponadto Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 5 000 000 ,00 PLN. W przypadku udziału w realizacji zadania Podwykonawców wymaga się, aby główny Wykonawca zrealizował w swym zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości brutto zamówienia, a tym samym odpowiednio nie więcej niż 30% wartości realizacji przedmiotu zamówienia może zlecić podwykonawcom. Umowę pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcą o podziale obowiązków zakresu rzeczowego i finansowego Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy z Zamawiającym celem uwzględnienia danych merytoryczno- finansowych w umowie na realizację przedmiotu postępowania. 6. Spełnienie warunków ubiegania się o zamówienie a wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy. 7. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena warunków udziału w postępowaniu realizowana będzie w systemie spełnia/ nie spełnia w odniesieniu do minimalnych założeń każdego z warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty na załączonym druku 2. wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi i wartością netto i brutto robót w układzie określonym w formularzu. Ceny jednostkowe ujęte przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych powinny być skalkulowane w oparciu o dostępne w branży źródła wyceny i specyfikę robót właściwą dla określonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Ogólna wartość robót uzyskana z sumowania wartości cząstkowych netto ,22 % VAT-u i wartości brutto w obrębie każdego z zadań stanowić będzie wartość brutto zamówienia w formularzu oferty, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku potencjał kadrowy wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia z zachowaniem minimalnych wymagań dla kierownika budowy/ kierownika robót uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej /konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg wraz z kserokopiami ich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającego przynależność do Izby(art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), dla laboranta wykonującego analizy, badania laboratoryjne z zatrudnieniem na stanowisku co najmniej przez okres 3 lat z kserokopiami dokumentów potwierdzających ten stan. 5.wykaz niezbędnych do realizacji zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca w załączniku potencjał sprzętowy z zachowaniem wymagań minimalnych określonych w pkt 3 instrukcji dla Wykonawców 6.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat i zakończonych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z kserokopiami protokołów odbioru technicznego dla wymienionych i opisanych w załączniku robót budowlanych. 7. informację finansową w formie bilansu za rok 2008, 2007, 2006 - jeżeli podlega on badaniu prze biegłego rewidenta - wraz z opinią o badanym sprawozdaniu wraz z rachunkiem zysków i strat za te lata .W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego należy dołączyć inny dokument określający przychody za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres oraz kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na poziomie wartościowym nie mniejszym niż 5.000.000 PLN 8. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , iż w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, iż w stosunku do Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. jeśli dotyczy -informacje o konsorcjum - umowa konsorcjum -nazwa i dane podmiotów występujących łącznie ,określenie celu, czasu trwania umowy ,proponowany podział odpowiedzialności jako % udział w całkowitej wartości robót z opisem robót właściwych dla danego podmiotu oraz wyznaczenie pełnomocnika z określeniem zakresu czynności przysługujących pełnomocnikowi w odniesieniu do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamiast pełnomocnictwa może być załączona umowa konsorcjum zawierająca w swej treści regulacje opisane poniżej. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego poprosi o umowę konsorcjum, regulującą współpracę przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 11. wykaz stawek i narzutów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz; pzd@interia.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany w ramach NPPDL.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.