eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Sporządzenie 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Jelcz - LaskowiceI. MPZP Miłoszyce-Inżynierska ( ok.66 ha) II. MPZP Miłoszyce -Zachód ( ok.160 ha) III. MPZP Piastowska-Hirszfelda ( ok.34 ha) IV. MPZP Miłoszyce - zmiana

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Jelcz-Laskowice: Sporządzenie 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Jelcz - Laskowice: I. MPZP Miłoszyce-Inżynierska ( ok.66 ha) II. MPZP Miłoszyce -Zachód ( ok.160 ha) III. MPZP Piastowska-Hirszfelda ( ok.34 ha) IV. MPZP Miłoszyce - zmiana (ok.49 ha) V. MPZP Centrum - zmiana ( ok.11 ha)
Numer ogłoszenia: 53579 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3817122, 3817145, fax 071 31817111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Jelcz - Laskowice: I. MPZP Miłoszyce-Inżynierska ( ok.66 ha) II. MPZP Miłoszyce -Zachód ( ok.160 ha) III. MPZP Piastowska-Hirszfelda ( ok.34 ha) IV. MPZP Miłoszyce - zmiana (ok.49 ha) V. MPZP Centrum - zmiana ( ok.11 ha).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Jelcz - Laskowice: I. MPZP Miłoszyce-Inżynierska ( ok.66 ha) II. MPZP Miłoszyce -Zachód ( ok.160 ha) III. MPZP Piastowska-Hirszfelda ( ok.34 ha) IV. MPZP Miłoszyce - zmiana (ok.49 ha) V. MPZP Centrum - zmiana ( ok.11 ha)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a/ Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie realizacji opracowań urbanistycznych polegających na wykonaniu planu lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego . b/Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 osobami z uprawnieniami projektowymi. Główny projektant winien wykazać się posiadaniem uprawnień urbanistycznych oraz przynależnością do branżowej izby samorządu zawodowego urbanistów. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (załącznik nr 1) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) 4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 3) 5. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 4) 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 5) 7. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień ( kserokopia uprawnień + kserokopia zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby), 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA I GMINY JELCZ - LASKOWICE Ul. Wincentego Witosa 24 55-230 Jelcz - Laskowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:30, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY JELCZ - LASKOWICE Ul. Wincentego Witosa 24 55-230 Jelcz - Laskowice pok.13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MPZP Miłoszyce-Inżynierska ( ok.66 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Obszar planu obejmuje: teren jak w załączniku nr 7a Łączna powierzchnia opracowania 66 ha. 1.2. Szczegółowe granice opracowania przedstawia załącznik graficzny nr 1 do uchwały Nr XVIII/132 /2007 Rady Miejskiej w Jelcz - Laskowicach z dnia 28 grudnia 2007r. (zał. nr 7a do SIWZ). 1.3. Celem planu są ustalenia w zakresie funkcji terenów, warunków i zasad ich zagospodarowania oraz układu komunikacyjnego. 1.4. Ustalenia planu obejmą zakres określony w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.). 1.5. Wymagana skala planu 1:1000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MPZP Miłoszyce -Zachód ( ok.160 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .1. Obszar planu obejmie: teren jak w załączniku nr 7b Łączna powierzchnia opracowania - 160 ha. 2.2. Szczegółowe granice opracowania przedstawia załączniki graficzne nr 1 do uchwały Nr XIX/139/2008 Rady Miejskiej w Jelcz - Laskowicach z dnia 25 stycznia 2008r. (zał. nr 7b do SIWZ). 2.3. Celem planu są ustalenia w zakresie funkcji terenów, warunków i zasad ich zagospodarowania oraz układu komunikacyjnego. 2.4. Ustalenia planu obejmą zakres określony w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.). 2.5. Wymagana skala planu 1:1000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MPZP Piastowska-Hirszfelda ( ok.34 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Szczegółowe granice opracowania przedstawiają załącznik graficzny nr 1 do uchwały Nr XVIII/131/2007 Rady Miejskiej w Jelczu - Laskowicach z dnia 28 grudnia 2007r.(zał. nr 7c do SIWZ). 3.3. Celem planu są ustalenia w zakresie funkcji terenów, warunków i zasad ich zagospodarowania oraz układu komunikacyjnego. 3.4. Ustalenia sporządzenia planu obejmą zakres określony w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.). 3.5. Wymagana skala planu 1:1000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MPZP Miłoszyce - zmiana (ok.49 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2. Szczegółowe granice opracowania przedstawia załącznik graficzny nr 1 do uchwały Nr XIX/138/2008 Rady Miejskiej w Jelcz - Laskowicach z dnia 25 stycznia 2008r. (zał. nr 7d do SIWZ). 4.3. Celem planu są ustalenia w zakresie funkcji terenów, warunków i zasad ich zagospodarowania oraz układu komunikacyjnego. 4.4. Ustalenia planu obejmą zakres określony w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.). 4.5. Wymagana skala planu 1:1000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MPZP Centrum - zmiana ( ok.11 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe granice opracowania przedstawia załącznik graficzny nr 1 do uchwały Nr XX/152/2008 Rady Miejskiej w Jelcz - Laskowicach z dnia 29 lutego 2008r. (zał. nr 7e do SIWZ). 5.3. Celem planu są ustalenia w zakresie funkcji terenów, warunków i zasad ich zagospodarowania oraz układu komunikacyjnego. 5.4. Ustalenia planu obejmą zakres określony w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.). 5.5. Wymagana skala planu 1:1000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.