eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, w okresie od 10.02.2013r. do 30.06.2013r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, w okresie od 10.02.2013r. do 30.06.2013r.
Numer ogłoszenia: 53564 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27334 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy, ul. Szancera 5, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 662 60 32, faks 0-22 867 55 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, w okresie od 10.02.2013r. do 30.06.2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, w okresie od 10.02.2013r. do 30.06.2013r. OPIS WARUNKÓW WYKONYWANIA PRAC 1.Cięcie pielęgnacyjno-techniczne drzew - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 2.Wycinanie drzew i usuwanie wiatrołomów - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 3.Koszenie trawników - czterokrotne koszenie w sezonie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. Jednorazowe koszenie trawników na całym terenie nie może trwać dłużej niż dwa tygodnie, tj. 14 dni kalendarzowych. 4.Sadzenie drzew - prace zostaną wykonane na wezwanie Zamawiającego. 5.Przycinanie żywopłotu - trzy razy w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 6.Cięcie pielęgnacyjne krzewów - jeden raz w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 7.Sadzenie krzewów żywopłotowych (liguster). Prace zostaną wykonane jesienią 2013r. 8.Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń z terenów zieleni. 9.Odchwaszczanie rabat, żywopłotów itp. - wg potrzeb. 10.Oczyszczanie krawężników i opasek z chwastów - wg potrzeb. 11.Bieżące grabienie liści wraz z wywozem - wg potrzeb. 12.Bieżące wywożenie urobku powstałego podczas wykonywania czynności z pkt. 1 - 11 jednak nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. 13.Codzienne sprzątanie, zamiatanie powierzchni zewnętrznej utwardzonej (chodniki, jezdnie, bramy, prześwity, place) oraz altanek śmietnikowych wraz z chlorowaniem w miarę potrzeb. 14.Czyszczenie ze śniegu, lodu, błota, liści przejść dla pieszych, jezdni, chodników, krawężników, studzienek ściekowych a także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie gołoledzi oraz pryzmowanie śniegu po opadach wg potrzeb ale nie później niż 1,5h po opadach. W trakcie opadów ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pracowników na obsługiwanym terenie do czasu uprzątnięcia śniegu. 15.Wysypywanie piaskiem w okresie zimowym chodników i dróg dojścia do budynków i altanek śmietnikowych wg potrzeb. Wykonawca zapewnia piasek we własnym zakresie. 16.Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku w miarę potrzeb, nie rzadziej niż: a.zamiatanie klatek schodowych, podestów - codziennie, b.starcie kurzu z parapetów, kaloryferów, skrzynek pocztowych, szafek, gablot, balustrad - raz w tygodniu, c.sprzątanie, zamiatanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów 1 raz w miesiącu, d.mycie klatek schodowych, korytarzy, schodów, balustrad, podestów, koszy, gablot, parapetów w miarę potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, e.mycie okien wraz z parapetami na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnych - wg potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w roku (w marcu i w październiku), f.mycie drzwi wejściowych na klatki schodowe i do pomieszczeń ogólnych, lamperii lub glazury - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, g.sprzątanie, mycie i dezynfekcja w.c. ogólnego użytku - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. h.powiadamianie o zaśmiecaniu piwnic, korytarzy oraz strychów odpadami gabarytowymi i sprzątanie ich na zlecenie Zamawiającego. 17.Wywieszanie i zdejmowanie flag, dostarczonych przez Zamawiającego. 18.Wykładanie trutek na gryzonie, dostarczonych przez Zamawiającego. 19.Wymiana przepalonych żarówek z punktów świetlnych znajdujących się w klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych. Żarówki będą dostarczane przez Zamawiającego. 20.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu porządku domowego. 21.Informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach sprzętu dla dzieci i ławek. 22.Usuwanie ze ścian budynków i klatek schodowych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczanych bez zgody Zamawiającego. 23.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń, wadliwie działających instalacji i urządzeń technicznych także prób samowolnego zajmowania lokali..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166838,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.