eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › modernizacja przestrzeni publicznej w Gorzycach, obejmująca plac przy ul. Piaskowej



Ogłoszenie z dnia 2005-10-12

POZYCJA 53562

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzyce: modernizacja przestrzeni publicznej w Gorzycach, obejmująca plac przy ul. Piaskowej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gorzyce, do kontaktów: Stella Siedlaczek - inspektor ds. zamówień publicznych, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4513056, fax 032 4513056. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przestrzeni publicznej w Gorzycach, obejmująca plac przy ulicy Piaskowej 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja infrastruktury placu usytuowanego w centrum Gorzyc. Uporządkowanie architektury poprzez: - wykonanie nadziemnej konstrukcji architektonicznej - 3 niezależne zadaszenia o konstrukcji drewnianej ze wzmocnieniem stalowym - pokrycie dachu stanowi dachówka ceramiczna - ok. 870 m kw. - remont nawierzchni placu - ok. 500 m kw. kostki brukowej - założenie zieleni i urządkowanie obejścia placu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 44-350 Gorzyce, ul. Piaskowa (plac Targowy). 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: I etap (do 15.12.2005 r.) - wykonanie nadziemnej konstrukcji architektonicznej, II etap (do 15.07.2006 r.) - remont nawierzchni placu, założenie zieleni i uporządkowanie obejścia placu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.07.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III. 2.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający wymaga: przedstawienia wykazu, zawierającego potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (IX 2000 - IX 2005) robót budowlanych (zakończonych) podobnych do niniejszego zamówienia. Wykonawca w swoim wykazie winien posiadać doświadczenie zarówno w robotach budowlano-konstrukcyjnych jak i brukarskich. Przez robotę budowlaną podobną wartością należy rozumieć realizację o wartości co najmniej 200.000 zł brutto, za co zostaną przydzielone 2 pkt. Dodatkowo za każdy następny kontrakt na roboty podobne do zamówienia, o wartości co najmniej 100.00 zł brutto zostanie przydzielony 1 pkt. Realizacje winny być potwierdzone referencjami. III.2.2. Zamawiający wymaga, by wykonawca na wykonane przez siebie prace udzielił gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy. III.2.3.Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy P.z.p., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają stosowne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierskiej, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Urzędu Gminy/Miasta oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (dotyczy robót pkt III 2.1), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 30.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór niosek o dopuszczenie do udziału w przetargu można otrzymać nieodpłatnie u zamawiającego. Wniosek oraz pozostałe dokumenty winny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby uprawnione, posiadające stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty określone w pkt 2, 4, 5, 6 winny być złożone przez każdy podmiot. Oświadczenie z pkt 1 winno być złożone łącznie przez upełnomocnionych przedstawicieli lub przez pełnomocnika. Pozostałe dokumenty - przez którykolwiek podmiot lub łącznie. Spółek cywilnych - informacja KRK z pkt 5 - nie dotyczy Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników winny być parafowane przez osobę podpisującą dokument. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty winny być ponumerowane ze spisem treści. Złożone kopercie opisanej "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na modernizację przestrzeni publicznej w Gorzycach".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95%, okres gwarancji - 5%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006". 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.