eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karnice › budowa centrum rekreacyjno-kulturalnego (świetlica) w Niczonowie



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53560

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Karnice: budowa centrum rekreacyjno-kulturalnego (świetlica) w Niczonowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Karnice, do kontaktów: Watrakiewicz Eliza, ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3877221, 3877229, fax 091 3868219, e-mail: pgife.ug.karice@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.karnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.karnice.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja, Inne:rekreacja i kultura. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa centrum rekreacyjno-kulturalnego (świetlica) w Niczonowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Niczonów, gmina Karnice, powiat Gryficki, województwo zachodniopomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dekarskie - wykonanie podbitki z desek struganych, - wymiana desek czołowych, - obróbki z blachy ocynkowanej - pas nadrynnowy, - rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki półokrągłe, - rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - leje spustowe, - rury spustowe z PCW okrągłe, - dostawa i zamontowanie brezentowego zadaszenia wiaty, Elewacja i elementy zewnętrzne - docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi, - docieplenie ościeży z cegły płytami styropianowymi, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, zamontowanie listwy cokołowej, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, - malowanie elewacji farbą emulsyjną zewnętrzną, - wykonanie opaski betonowej i wierzchniej warstwy na podłożu gruntowym przy budynku, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, - zamontowanie ławek parkowych stalowych, z siedzeniami z listew drewnianych, Roboty budowlane wewnętrzne - fundament betonowy pod komin murowany, - wymurowanie komina z przewodem dymowym (kominek) i wentylacyjnym, - dostawa i zamontowanie kominka żeliwnego, - obmurowanie kominka żeliwnego, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na ścianach na zaprawie - obłożenie obudowy kominka, - wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej pod posadzki z terakoty, - gruntowanie podłoża preparatami gruntującymi, - posadzka z płytek terakotowych, - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu, - gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach, - gruntowanie ścian i sufitu preparatami gruntującymi, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem ścian i sufitu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oświadczenie, o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji 7 Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.1 - 5.7 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prace remontowe budynku świetlicy środowiskowej w Niczonowie, stworzenie centrum rekreacyjno-kulturalnego. Do budynku świetlicy jest dostawiona drewniana konstrukcja wiaty, która ma być przykryta brezentowym namiotem. Przy budynku przewiduje się wykonanie chodnika o nawierzchni utwardzonej z kostki polbruk (chodnik pieszy, dojście do budynku). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 26.10.2006; lub data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunek opisany w punkcie 3) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał środki pieniężne w kwocie 5.000,00 (słownie: pięciu tysiąc złotych 00/100) lub linię kredytową tej wysokości. 3 Wizja lokalna - wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji inwestycji i jego otoczenia, w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oświadczenie, o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji 7 Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 - 7 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karnice.pl www.bipkarnice.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie siedziby zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 11:15, Urząd Gminy Karnice, pokój 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Rolnictwo 2) Informacje dodatkowe: \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskichODNOWA WSI ORAZ ZACHOWANIE I OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.