eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OBSŁUGI RACHUNKU BANKOWEGO WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OBSŁUGI RACHUNKU BANKOWEGO WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 535546 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451756 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OBSŁUGI RACHUNKU BANKOWEGO WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa rachunku bankowego Zamawiającego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 5.500.000 zł w okresie 24 miesięcy (od 31-12-2013 r. do 31-12-2015 r.) Przewidywane planowane przychody roczne Szpitala kształtują się na poziomie ok. 140.000.000 zł. A. Przedmiot zamówienia w zakresie obsługi rachunku bankowego obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego w złotych polskich, 2) bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych na konta, 3) bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych, 4) potwierdzanie stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy (wyciągi bankowe z ustaleniem salda i dokonanego opisu dokonanej operacji, 5) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, generowanie wyciągów bankowych z możliwością ich wydruku, 6) wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej, tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowymi danymi 7) dokonywanie innych czynności - wynikających z przepisów prawa bankowego związanych z prowadzeniem rachunku. 8) uruchomienie systemu bankowości elektronicznej na trzech stanowiskach komputerowych umożliwiającej co najmniej dokonywanie przelewów, zakładanie i likwidację lokat, uzyskiwanie informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych. (Wykonawca zobligowany będzie do dokonania nieodpłatnej instalacji sytemu bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego oraz do przeszkolenia w zakresie obsługi zainstalowanego programu wskazanych przez Zamawiającego pracowników). 9) dokonywanie przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki bankowe Wykonawcy (wewnętrzne) oraz na rachunki bankowe innych banków (zewnętrzne), 10) prowadzenie usługi lokaty 11) prowadzenie usługi automatycznej lokaty overnight od kwoty 20.0000 zł ad 8). Wymogi Zamawiającego w zakresie systemu bankowości elektronicznej: 1)dostęp do wszystkich prowadzonych rachunków bankowych, aktualnych informacji o stanie konta , 2) możliwość przeglądu operacji na rachunkach i kontroli zleconych operacji, 3) możliwość tworzenia i wielokrotnego korzystania z list odbiorców np. list płac pracowników, list kontrahentów, inne, 4) możliwość tworzenia grupy przelewów, 5) możliwość zakładania i likwidacji lokat za pomocą zleceń telefonicznych lub/ i faksowych lub/i pisemnych. lub/ i przesyłanych drogą elektroniczną, 6)możliwość przeglądu danych historycznych, 7)możliwość generowania wyciągów z rachunków, 8) możliwość otwarcia rachunków pomocniczych za pomocą wypełnionego wniosku przesłanego za pośrednictwem faksu lub/ i drogą elektroniczną B. Przedmiot zamówienia w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym obejmuje: 1) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym ( linii kredytowej ) w wysokości 5.500.000 zł, 1.1. uruchomienie kredytu nastąpi w momencie otwarcia rachunku bieżącego, jednak nie później niż do godziny 10.00 31-12-2013 r., 1.2 Zamawiający dopuszcza naliczenie jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu bez doliczania jakichkolwiek innych opłat z tego tytułu. Prowizja płatana będzie jednorazowo poprzez potrącenie z kwoty udzielonego kredytu, 1.3. Zamawiający wyłącza możliwość naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji - w szczególności z tytułu niewykorzystania lub niepełnego wykorzystania środków w ramach dostępnego limitu kredytowego, 1.4.wszelkie wpłaty na prowadzony rachunek bankowy Zamawiającego każdorazowo zmniejszać będą wysokość zadłużenia w ramach dostępnego limitu kredytowego, 1.5 całkowita spłata kredytu nastąpi w ostatnim dniu obowiązywania umowy, 1.6.obsługę kredytu przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej Zabezpieczeniem kredytu będzie: 1)weksel in blanco z deklaracją wekslową Zamawiającego, 2)zastaw rejestrowy na wierzytelności Szpitala względem Narodowego Funduszu Zdrowia wynikającej z umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej - leczenie szpitalne 3) oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy Prawo bankowe (t.j. z 2002 r. Dz.U,. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.) do wysokości kwoty 6.500.000 zł z terminem do 31-12-2017r. Inne informacje dotyczące udzielenia kredytu określone zostały w w projekcie umowy znajdującym się podpunkcie B punktu XXIII siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordea Bank Polska S.A., ul.Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 787930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 586100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 586100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 586100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.