Ogłoszenie z dnia 2005-10-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: usługa ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ, do kontaktów: 1. sprawy merytoryczne - p. Jacek Banasiak, tel. +48 61 843 96 60/62; 2. Sprawy formalne - p. Grażyna Czekalska, tel. +48 061 8419 294 w godz. od 8:00 - 14:00, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, tel. +48 061 84 19 294, fax +48 061 84 19 620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 104 bud. E1, p. Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, tel. +48 061 84 19 294, fax +48 061 84 19 620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ, Kancelaria Ogólna - pokój nr 317, III piętro, bud. D1, p. Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, tel. +48 061 84 19 294, fax +48 061 84 19 620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 w zakresie określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 220/05. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: G.P.S.K. w Poznaniu PL 60-535, ul. Polna 33. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.63.10 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia określony w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Umowa ubezpieczenia zawarta zostanie na okres od dnia 1 stycznia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2008 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 7 500,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy, - Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wymagania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% zakres ryzyk dodatkowych - 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN-485/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.11.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: Podana cena dotyczy odbioru SIWZ z siedziby Zamawiającego, przy ul. Polnej 33. W przypadku wysyłki SIWZ, jej cena zwiększy sie o koszt przesłania. Płatność przelewem na rachunek wskazany w dołączonej do specyfikacji fakturze. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.11.2005, godzina 12:00, Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ w Poznaniu PL 60-535, ul. Polna 33 - Sala konferencyjna, IV piętro budynek D1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY POWIDZ
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY SIEKIERCZYN WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Ubezpieczenie majątku i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Najwyższej Izby Kontroli
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PUCHACZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY, A TAKŻE ZAKŁADEM GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W PUCHACZOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE, W OKRESIE 12 MIESIĘCY, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
więcej: Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.