eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › realizacja zadań związanych z udostępnianiem danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Centralnej Ewidencji Kierowców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53521

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: realizacja zadań związanych z udostępnianiem danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Centralnej Ewidencji Kierowców Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Łodzi, do kontaktów: Piotr Kifer, Pl. Komuny Paryskiej 5, 90-007 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6389200, fax 042 6389231, e-mail: jlapienis@tbd.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbd.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy; Inne:Usługi na rzecz administracji publicznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja zadań związanych z udostępnianiem danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Centralnej Ewidencji Kierowców. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Udostępnianie danych przez operatora z CEP i CEK poprzez wyszukiwanie odpowiednich odpowiedzi na zapytania z wniosków; 2. Możliwość przetworzenia 5000 wniosków miesięcznie; 3. Obsługa kancelaryjna wniosków zgodnie z obowiązującymi w MSWiA przepisami, obejmująca w szczególności: założenie akt sprawy (otwarcie, rejestrację w dzienniku korespondencyjnym, wstępną kontrolę czy wniosek skierowany jest do CEP lub CEK); 4. Ocena formalno-prawna wniosków zgodnie z k.p.a, a w szczególności ustalenie czy wniosek zawiera uzasadnienie oraz czy został sporządzony przez wnioskodawcę w sposób umożliwiający udzielenie odpowiedzi, jest właściwie opłacony (dotyczy wniosków, co do których istnieje prawny wymóg wniesienia opłaty); 5. Prowadzenie postępowań wyjaśniających zgodnie z k.p.a.; (pismo Wykonawcy z jego imienną pieczątką); 6. Sporządzanie i przekazywanie do siedziby DCEPiK projektów postanowień; 7. Przekazywanie wymagających decyzji administracyjnych do siedziby DCEPiK; 8. Kompletowanie i przechowywanie spraw załatwionych w czasie wykonywanej Usługi; 9. Rejestrowanie wniosków o udostępnienie danych oraz rejestrowanie projektów postanowień poprzez stosowanie indywidualnego wyróżnika, wskazanego przez Zamawiającego; 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania priorytetyzacji kolejności załatwiania spraw przez Wykonawcę dla określonej grupy podmiotów np. Policja, ABW, Urzędy Celne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Udostępnianie danych przez operatora z CEP i CEK poprzez wyszukiwanie odpowiednich odpowiedzi na zapytania z wniosków; 2. Możliwość przetworzenia 5000 wniosków miesięcznie; 3. Obsługa kancelaryjna wniosków zgodnie z obowiązującymi w MSWiA przepisami, obejmująca w szczególności: założenie akt sprawy (otwarcie, rejestrację w dzienniku korespondencyjnym, wstępną kontrolę czy wniosek skierowany jest do CEP lub CEK); 4. Ocena formalno-prawna wniosków zgodnie z k.p.a, a w szczególności ustalenie czy wniosek zawiera uzasadnienie oraz czy został sporządzony przez wnioskodawcę w sposób umożliwiający udzielenie odpowiedzi, jest właściwie opłacony (dotyczy wniosków, co do których istnieje prawny wymóg wniesienia opłaty); 5. Prowadzenie postępowań wyjaśniających zgodnie z k.p.a.; (pismo Wykonawcy z jego imienną pieczątką); 6. Sporządzanie i przekazywanie do siedziby DCEPiK projektów postanowień; 7. Przekazywanie wymagających decyzji administracyjnych do siedziby DCEPiK; 8. Kompletowanie i przechowywanie spraw załatwionych w czasie wykonywanej Usługi; 9. Rejestrowanie wniosków o udostępnienie danych oraz rejestrowanie projektów postanowień poprzez stosowanie indywidualnego wyróżnika, wskazanego przez Zamawiającego; 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania priorytetyzacji kolejności załatwiania spraw przez Wykonawcę dla określonej grupy podmiotów np. Policja, ABW, Urzędy Celne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykonali, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną usługę przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych zgłoszonych Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) o sumarycznej wartości usługi nie mniejszej niż 400.000,00zł, oraz są w stanie wykazać się, podczas realizacji powyższych usług, ciągłym okresem 6 miesięcy, w którym przetworzyli co najmniej 24000 dokumentów; 6) są w stanie wyznaczyć do terminowej realizacji usługi 4 pracowników zatrudnionych u siebie na podstawie umowy o pracę, na czas nieokreślony, na co najmniej 3/4 etatu, od co najmniej 3 miesięcy, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących co najmniej tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą \zastrzeżone\, ważne przynajmniej do dnia 31 grudnia 2007r. wydane na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.); 7) Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących co najmniej tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą \zastrzeżone\, ważnego przynajmniej do dnia 31 grudnia 2007r. wydanego na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) dla wszystkich osób wyznaczonych do obsługi operatorskiej (co najmniej 4), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do oryginałów powyższych dokumentów, - oświadczenie Wykonawcy, że osoby wyznaczone do realizacji zamówienia są jego pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, na czas nieokreślony, na co najmniej 3/4 etatu, od co najmniej 3 miesięcy, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz usług realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, związanych z przetwarzaniem danych osobowych w zbiorze danych zgłoszonych Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), o sumarycznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00zł. Z wyszczególnieniem w powyższym wykazie ciągłego okresu 6 miesięcy, w którym Wykonawca przetworzył co najmniej 24000 dokumentów - należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbd.lodz.pl/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 13:00, Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Łodzi Pl. Komuny Paryskiej 5, 90-007 Łódź.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.