eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH ORAZ ODDZIAŁÓW INTEGRACYJNYCH W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH



Ogłoszenie z dnia 2005-10-12

POZYCJA 53514

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH ORAZ ODDZIAŁÓW INTEGRACYJNYCH W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej, do kontaktów: Elżbieta Dąbrowska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH ORAZ ODDZIAŁÓW INTEGRACYJNYCH W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków dydaktycznych do szkół podstawowych specjalnych, w gimnazjów specjalnych, szkół integracyjnych i oddziałów integracyjnych w szkołach ogólnodostępnych , zgodnie z wszystkimi wymaganiami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie dotyczy środków dydaktycznych, które przed terminem składania ofert będą posiadały zalecenie do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie jest częścią projektu o wartości przekraczającej 5.000.000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.03.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 290.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej jedną dostawę - polegającą na dostawie środków dydaktycznych. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania. 3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie, c) warunek zawarty w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia musi spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia, które mają dostarczyć wykonawcy : 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2-9 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, 2 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt. 1-6 potwierdzające że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.000.000zł. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ich sytuacja finansowa będzie oceniana łącznie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw środków dydaktycznych z podaniem ich wartości w PLN, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te dostawy, do których będą dołączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-ED-322-26/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 13:00, siedziba MEN pok. 101.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.