eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Wyłapywanie, przyjmowanie oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2018. Zbieranie oraz unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych oraz dziko żyjących z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53478 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Wieleń: Wyłapywanie, przyjmowanie oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2018. Zbieranie oraz unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych oraz dziko żyjących z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27823-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń, krajowy numer identyfikacyjny 57079115800000, ul. ul. Kościuszki  34, 64730   Wieleń, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021, e-mail Wielen_UM@wokiss.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyłapywanie, przyjmowanie oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2018. Zbieranie oraz unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych oraz dziko żyjących z terenu Gminy Wieleń w latach 2017-2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie, przyjmowanie, utrzymanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wieleń oraz zbieranie i unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych, a także dziko żyjących z zachowaniem zasad określonych w ustawie o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2013r., poz. 856 ze zm.) oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r., Nr 158 poz. 1657) i zaleceń urzędowego lekarza weterynarii w tym: 1) wyłapywanie bezdomnych zwierząt z zapewnieniem miejsca do ich przetrzymywania - według zaistniałej konieczności tj. (dojazd, pochwycenie oraz dowóz wyłapanych zwierząt do schroniska z uwzględnieniem kosztów pracy łapaczy, użycia sprzętu oraz innych ewentualnych kosztów z tym związanych). 2) przyjęcie bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym: a) kwarantanna, b) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych, b) odpchlenie zwierząt, c) odrobaczenie zwierząt, d) leczenie. 3) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku w tym: a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych, b) karmienie i pojenie zwierząt, c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie), d) obligatoryjna sterylizacja i kastracja zwierząt tuż po przebytej czternastodniowej kwarantannie - w przypadku braku przeciwskazań, e) szukanie chętnych, przygotowanie i oddawanie zwierząt do adopcji oraz informowanie Gminy o miejscu ich przekazania w formie specyfikacji do faktury w której należy ująć imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz tel. osoby adoptującej psa. f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności, g) podskórne wszczepienie mikrochipu oraz wprowadzenie numeru danych do bazy typu (safe Animal, identyfikacja.pl) h) działania edukacyjne w zakresie opieki nad zwierzętami. 4) Zbieranie i unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych oraz dziko żyjących, w tym: a) dojazd do wskazanej lokalizacji, b) zebranie, badanie, transport oraz utylizację martwej zwierzyny, c) przekazywanie specyfikacji interwencji raz w miesiącu do faktury ze wskazaniem miejsca przekazania padliny, d) w przypadku żywych i rannych zwierząt postępowanie w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2013r., poz. 856 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy. 5) Rozliczenie usług nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę comiesięcznych faktur w kwocie ryczałtowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT256000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VET-ZOO SERWIS ,  wetserwis@wetserwis.com.pl,  ul. M.Konopnickiej 62,  64-980,  Trzcianka,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.