eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › RZP - 18/13 dostawy artykułów spożywczychjaj, warzyw i owoców przetworzonych, dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo - orzechowego, oleju, cukru, kawy zbożowej, herbaty ekspresowej, napoju herbacianego, kakao, makaronu, mąki pszennej i ziemniaczanej, płatków kukurydzianych, płatków kukurydzianych z miodem i orzechami, kulek zbożowych czekoladowych, kaszy gryczanej i perłowej, ryżu, fasoli grubej, grochu, przypraw i przypraw korzennych, sosów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Słupsk: RZP - 18/13 dostawy artykułów spożywczych: jaj, warzyw i owoców przetworzonych, dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo - orzechowego, oleju, cukru, kawy zbożowej, herbaty ekspresowej, napoju herbacianego, kakao, makaronu, mąki pszennej i ziemniaczanej, płatków kukurydzianych, płatków kukurydzianych z miodem i orzechami, kulek zbożowych czekoladowych, kaszy gryczanej i perłowej, ryżu, fasoli grubej, grochu, przypraw i przypraw korzennych, sosów.
Numer ogłoszenia: 534748 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8417558, faks 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP - 18/13 dostawy artykułów spożywczych: jaj, warzyw i owoców przetworzonych, dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo - orzechowego, oleju, cukru, kawy zbożowej, herbaty ekspresowej, napoju herbacianego, kakao, makaronu, mąki pszennej i ziemniaczanej, płatków kukurydzianych, płatków kukurydzianych z miodem i orzechami, kulek zbożowych czekoladowych, kaszy gryczanej i perłowej, ryżu, fasoli grubej, grochu, przypraw i przypraw korzennych, sosów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja świeże w ilości : minimalnej 500 szt. , maksymalnej 48 000 szt. Warzywa i owoce przetworzone w słoikach i puszkach w ilości : minimalnej 1 660 kg, maksymalnej 16 630 kg.Dżem owocowy oraz krem czekoladowo-orzechowy w ilości: minimalnej 250 kg maksymalnej 1 320 kg. Miód naturalny w ilości : minimalnej 100 kg , maksymalnej 1 080 kg. Olej w ilości : minimalnej 500 l , maksymalnej 4 200 l. Cukier biały kryształ w ilości : minimalnej 500 kg, maksymalnej 4 800 kg. Kakao, kawa zbożowa, herbata ekspresowa, napój herbaciany w ilości : minimalnej 170 kg, maksymalnej 1 420 kg. Makaron w ilości : minimalnej 250 kg, maksymalnej 3 240 kg. Produkty zbożowe w ilości : minimalnej 480 kg, maksymalnej 5 780 kg. Warzywa strączkowe suche w ilości : minimalnej 200 kg, maksymalnej 2 280 kg.Przyprawy i przyprawy korzenne oraz sosy w ilości : minimalnej 200 l, 1 022 kg, 5 szt., maksymalnej l 900 l, 9 680 kg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.14.70-2, 15.33.11.35-2, 15.33.11.31-4, 15.33.24.00-8, 15.33.22.96-5, 15.33.22.90-3, 15.33.22.94-1, 15.33.22.90-3, 15.84.22.00-4, 15.83.16.00-8, 15.41.12.00-4, 15.83.10.00-2, 15.84.10.00-5, 15.86.20.00-8, 15.86.41.00-3, 15.86.00.00-4, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawcy zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) winni posiadać wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca stosownie do art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP z zastrzeżeniem art. 63 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów oraz dokumentu potwierdzającego wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1)w trakcie realizacji zamówienia, nie częściej niż raz w kwartale dopuszcza się możliwość zmiany cen towaru wyłącznie na podstawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał, ogłoszonego przez Prezesa GUS w komunikacie opublikowanym w Monitorze Polskim, 2)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego i opisanego w załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy asortymentu, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na inny asortyment przy zachowaniu jego parametrów zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42, Zespół ds. Zamówień Publicznych, nr tel. 59 84 17 558, fax. 59 84 17 559.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42, Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy jaj świeżych (opis w załączniku nr 1 część A do SIWZ),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja konsumpcyjne - CPV- 03142500-3 (duże - L) pakowane w zgrzewki po 30 szt., waga zgrzewki nie mniejsza niż 2 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy warzyw przetworzonych w słoikach i puszkach, dżemu owocowego, miodu naturalnego, kremu czekoladowo-orzechowego, oleju, kakao, herbaty ekspresowej, napoju herbacianego, kawy zbożowej, makaronu, maki pszennej i ziemniaczanej, kaszy gryczanej i perłowej, płatków kukurydzianych, płatków kukurydzianych z miodem i orzechami, kulek zbożowych czekoladowych, płatków z pełnego ziarna pszenicy, ryżu, fasoli, grochu, cukru, przypraw, przypraw korzennych, sosów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce przetworzone w słoikach i puszkach w ilości : minimalnej 1 660 kg, maksymalnej 16 630 kg. Dżem owocowy oraz krem czekoladowo-orzechowy w ilości: minimalnej 250 kg maksymalnej 1 320 kg. Miód naturalny w ilości : minimalnej 100 kg , maksymalnej 1 080 kg. Olej w ilości : minimalnej 500 l, maksymalnej 4 200 l. Cukier biały kryształ w ilości: minimalnej 500 kg, maksymalnej 4 800 kg. Kakao, kawa zbożowa, herbata ekspresowa, napój herbaciany w ilości : minimalnej 170 kg, maksymalnej 1 420 kg. Makaron w ilości : minimalnej 250 kg, maksymalnej 3 240 kg. Produkty zbożowe w ilości : minimalnej 480 kg, maksymalnej 5 780 kg.Warzywa strączkowe suche w ilości : minimalnej 200 kg, maksymalnej 2 280 kg. Przyprawy i przyprawy korzenne oraz sosy w ilości : minimalnej 200 l, 1 022 kg, 5 szt., maksymalnej l 900 l, 9 680 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.14.70-2, 15.33.11.35-2, 15.33.11.31-4, 15.33.24.00-8, 15.33.22.96-5, 15.33.22.94-1, 15.33.22.90-3, 15.84.22.00-4, 15.83.16.00-8, 15.41.12.00-4, 15.83.10.00-2, 15.84.10.00-5, 15.86.20.00-8, 15.86.41.00-3, 15.86.00.00-4, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2, 15.60.00.00-4, 15.61.33.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.