eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › budowa ciągu pieszego w centrum wsi, w miejscowości Łańcuchów - Gmina Milejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53432

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Milejów: budowa ciągu pieszego w centrum wsi, w miejscowości Łańcuchów - Gmina Milejów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Milejów, do kontaktów: Dudek i Pawelec, ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, fax 081 7572385, e-mail: inwestycje@milejow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.milejow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Milejów, Pawelec, ul.Partyzancka 13 A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. (081) 75 72 026 w. 34, fax (081) 75 72 385, e-mail: inwetycje@milejow.pl, www.milejow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:administracja publiczna-infrastruktura drogowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ciągu pieszego w centrum wsi, w miejscowości Łańcuchów - Gmina Milejów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łańcuchów- Gmina Milejów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia budowa ciągu pieszego w centrum wsi, w miejscowości Łańcuchów o długości 1680 m i zmiennej szerokości od 1 do 2 m, wraz z obsługą geodezyjną, Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ i obejmuje: a) projekt zagospodarowania terenu b) przekroje konstrukcyjne ; c) zjazd do posesji. Prace winny być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami przebudowy centrum wydanymi przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej(stanowiącym część składową projektu budowlanego) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) wypełniony formularz ofertowy b) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych c) zaakceptowany wzór umowy d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych o podobnym charakterze na kwotę min. 150 tys. zł zrealizowanych w okresie 2003-2006( należy wykazać co najmniej jedną inwestycję o wartości min. 150 tys. zł brutto w zakresie budowy chodników i dróg z kostki brukowej-wraz z referencjami e) zaświadczenie właściwiego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio , że ofernt nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał zgodę lub zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert) f)dokument stwierdzający, że osoba , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia( ksero uprawnień kierownika budowy) g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert ( w zaświadczeniu wskazany powinien być zakres prowadzenia działalności w oparciu o klasyfikację działalności gospodarczej PKD) h) umowę regulującą wspólpracę podmiotów występujących wspólnie i) deklarację o udzieleniu gwarancji na realizcję przedmiotu umowy min. 3 lata( gwarancja obejmuje wykonane prace i wbudowane materiały) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ciąg pieszy wykonany z kostki betonowej o długości 1680 m i zmiennej szerokości od 1 do 2 m . Zakres prac określa projekt budowlany 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.11.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: warunkiem przstąpienia do postępowania przetargowego jest wniesienie wadium w wysokości 5000 zł ; wadium może być wniesione w pieniądzu ( nr konta: SBP Piaski O/Milejów 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040), poręczeniach lub gwarncjach bankowych, gwarancjachubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniuPolskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U nr 109 poz. 1158 z póź. zm) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)wniesienie wadium b) oświadczenie o akceptacji dokumentów przetargowych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagane zaświadczenia powinny byś wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty;oświadczenia winny być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku dostarczenia SIWZ w formie papierowej dodatkowym kosztem będzie wykonanie kserokopii projektu budowlanego,przesyłka za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 10:10, Sala konferencyjna (pok. nr 5) Urzędu Gminy 21-020 Milejów ul. Partyzancka 13 A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Sektorowego Programu Operacyjnego Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: brak 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.