Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wykonanie instalacji monitoringu p.poż. w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Teresa Brzezińska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.administracja.polsl.pl/zamowienia Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 510, Teresa Brzezińska, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)237-13-34;237-13-35, fax (32)237-26-60;237-13-34, e-mail: oz@polsl.pl, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 509, Teresa Brzezińska, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)237-13-34;237-13-35, fax (32)237-26-60;237-13-35, e-mail: oz@polsl.pl, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 510, Teresa Brzezińska, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. j.w., fax j.w., e-mail: j.w., j.w. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji monitoringu p.poż. w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Politechnika Śląska, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji monitoringu p.poż. w budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki na parterze, I piętrze oraz w Centrum Komputerowym, przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicach. Zakres robót obejmuje: przygotowanie podłoża pod ułożenie przewodu, ułożenie przewodów, linii dozorowych, wykonanie pasów tynku, montaż całej aparatury tj. czujek DIO-4046, DUR-4046, DOR-4046, EKS-4001, SAL-4001, WZ-31 i innej aparatury), pomiary linii i wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dla ochrony obiektu zastosowano system POLON 4800 który jest obecnie zainstalowany na piętrach od II do IX. Realizacja instalacji monitoringu p. poż została zatwierdzona przez rzeczoznawcę p. poż. Z uwagi na kompleksowo zaprojektowaną i częściowo już wykonaną instalację konieczna jest kontynuacja w tym systemie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta Cenowa, szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji całkowitej ceny jednostkowej wraz z narzutami oraz zestawienie materiałów (opracowany na podst. załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje prace nie przekraczające 60.00 Euro, natomiast zakres prac zaplanowanych dla obiektu przekracza wartość 60.000 Euro. Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na mocy art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy pzp o wartośći nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 5.600 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom dotyczącym wykonania instalacji sygnalizacji p. poż., DSO itp. w budynkach użyteczności publicznej. Przez budynki użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynki wyszczególnione w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. poz. 690). Dz. U. nr 75 z 15.06.2002r. Zamawiający wymaga, a by wartość przynajmniej 1 wykazanej roboty nie była mniejsza niż zaoferowana kwota brutto w niniejszym zamówieniu. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi: a) uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa, b) kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń , instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji (E) o napięciu do 1 kV Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową, o wysokości nie mniejszej niż 60% zaproponowanej ceny brutto za realizację zamówienia. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wniesienie wadium. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. Wycena przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: E)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w powyższej tabeli (pkt.1.1 - 7.1), poprzez zastosowanie kryterium \spełnia/nie spełnia\ tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 5 robót wymienionych w powyższym wykazie ( w tym przynajmniej 1 dot. wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto). 3.3. Zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażaniem na promieniowanie jonizujące. 3.4. Świadectwo Autoryzacji na instalowanie, programowanie i konserwacje systemu POLON 4800. 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji. 4.2. Kopie uprawnień i świadectw kwalifikacyjnych 4.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew) lub dokument wniesienia wadium w innej formie (rozdział V).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2006, godzina 10:00, Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18. pok. 510.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: data wysłania ogłoszenia 09.10.2006r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- Remont dwóch wejść do budynku Laboratorium Budownictwa. Znak sprawy: IA1.284.13.2024.MW
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń - dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. - etap III
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 2 im. Jasia i Małgosi w Radlinie - etap I (powtórka)
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.