eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń biurowych I i II piętra oraz korytarzy budynku Urzędu Miasta Krakowa na os. Zgody 2 wraz z wymianą instalacji elektrycznej wewnętrznej II piętra oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i sieci strukturalnej I piętra po istniejących trasach w budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Kraków: Remont pomieszczeń biurowych I i II piętra oraz korytarzy budynku Urzędu Miasta Krakowa na os. Zgody 2 wraz z wymianą instalacji elektrycznej wewnętrznej II piętra oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i sieci strukturalnej I piętra po istniejących trasach w budynku
Numer ogłoszenia: 53399 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30629 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych I i II piętra oraz korytarzy budynku Urzędu Miasta Krakowa na os. Zgody 2 wraz z wymianą instalacji elektrycznej wewnętrznej II piętra oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i sieci strukturalnej I piętra po istniejących trasach w budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. roboty budowlane; 2. wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej i strukturalnej. Uwaga dla Wykonawców: Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku biurowym. Należy przewidzieć realizację uciążliwych prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy z wyłączeniem godzin w których odbywają się śluby w Urzędzie Stanu Cywilnego. Głośne i bardzo uciążliwe prace wykonywane będą przed godz. 8:00 i po godz.16:00. Półroczny harmonogram godzin udzielanych ślubów w dni wolne od pracy zostanie przedłożony Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: 1) Wzór umowy wraz z załącznikiem - zał. 1, 2) Przedmiary robót - zał. 7 w tym: a) przedmiar robót - remont pomieszczeń biurowych I piętra - zał. 7a, b) przedmiar robót - remont pomieszczeń biurowych II piętra - zał. 7b, c) przedmiar robót- instalacja elektryczna wewnętrzna oraz strukturalna I piętra - zał. 7c, d) przedmiar robót - instalacja elektryczna, telefoniczna i sieci logicznej - II piętra - zał. 7d. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. 8 w tym: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - pokoje biurowe I i II piętra i korytarze - zał. 8a b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacji elektrycznej i strukturalnej - zał. 8b 4) Rzut 1 pietra - zał. 9 5) Rzut 2 piętra - zał. 10 6) Projekt budowlany - zał. 11 7) Pozwolenie na budowę - zał. 12.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasza Piecha VOLTEL Usługi Elektryczne, os. Strusia 9/12, 31-808 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1377748,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 792070,09

  • Oferta z najniższą ceną: 692449,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1106811,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.