eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Górno: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 53377 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154025 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3023392, faks 0-31 3023647.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS. 2. Usługa polega na przeprowadzeniu n/w kursów współfinansowanych przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godzin (3 osoby) b) Operator koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny (3 osoby) c) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych - 100 godzin (5 osób) d) Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych - 120 godzin (4 osoby) e) Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów handlowych - 120 godzin (1 osoba) f) Fryzjer - 100 godzin (2 osoby) g) Posadzkarz - glazurkarz - 160 godzin (1 osoba) h) Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 - 145 godzin (1 osoba) 2.1. Tematyka szkoleń powinna zawierać zagadnienia (minimum): a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godzin Opieka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci, zagadnienia prawne, psychologia ogólna i rozwojowa, dietetyka, higiena i pielęgnacja, zajęcia praktyczne, udzielanie pierwszej pomocy, pediatria, geriatria. b) Operator koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263). c) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych - 100 godzin Anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, style w kompozycjach, wiązanki okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna i żałobna, dekoracje okolicznościowe, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, obsługa kas fiskalnych. d) Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych - 120 godzin Podstawy żywienia człowieka, wyposażenie techniczne, technologia gastronomiczna, towaroznawstwo, organizacja przyjęć okolicznościowych, obsługa kas fiskalnych, minimum sanitarne, zajęcia praktyczne. e) Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów handlowych - 120 godzin Towaroznawstwo, formy i organizacja sprzedaży, rachunkowość sklepowa, techniki negocjacyjne w procesie sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, komputerowe wspomaganie pracy w handlu, bezpieczeństwo i higiena pracy w handlu, minimum sanitarne, obsługa kas fiskalnych. f) Fryzjer - 100 godzin Technologia i materiałoznawstwo, pielęgnacja włosów, stylizacja fryzur, BHP, obsługa klienta, zajęcia praktyczne (strzyżenie, czesanie fryzury dziennej, wieczorowej, techniki barwienia i rozjaśniania włosów, itp.). g) Posadzkarz - glazurkarz - 160 godzin Materiałoznawstwo budowlane, przepisy bhp, technologie wykonania posadzek oraz okładzin, umiejętność czytania dokumentacji budowlanej, praktyczna nauka wykonywania posadzek oraz okładzin ścian. h) Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 - 145 godzin Urządzenia spawalnicze, materiały dodatkowe do spawania, bezpieczna praca na hali produkcyjnej, BHP, oznaczanie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG, zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, kwalifikowanie spawaczy, charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry, spawanie w praktyce.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa polega na przeprowadzeniu kursów współfinansowanych przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54766,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.