eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na ROZBUDOWIE I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH -GMINA STARE JUCHY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Stare Juchy: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na ROZBUDOWIE I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH -GMINA STARE JUCHY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 53333 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na ROZBUDOWIE I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH -GMINA STARE JUCHY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji infrastruktury wodno-ściekowej w w regionie wielkich jezior mazurskich -MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - GMINA STARE JUCHY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, zwanego dalej Projektem. Są to usługi związane z przygotowaniem, organizacją, nadzorem, koordynacją i zakończeniem całego procesu inwestycyjnego dotyczącego realizacji: Etap I -Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starych Juchach, Etap II - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stare Juchy, Etap III - Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu dla miejscowości Jeziorowskie 2. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy: a) Organizacja i koordynacja procesu inwestycyjnego. 3. Sporządzanie zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych, a także przepisami unijnymi w tym zakresie i przedstawianie do zatwierdzenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami w tym projektu kontraktu (wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych) oraz przeprowadzenia kompletnych procedur (w tym zgodnie z życzeniem Zamawiającego dokonanie niezbędnych publikacji w imieniu Zamawiającego lub pełnienie asysty doradczej przy wykonywaniu tych publikacji przez Zamawiającego) zgodnie z Prawem zamówień publicznych w celu udzielenia przez Zamawiającego koniecznych zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania przetargowego (w trybie przetargu nieograniczonego) z podziałem na części odpowiadające każdemu z etapów inwestycji. Wykonawca może zaproponować inny sposób wyłonienia wykonawcy zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przygotować stosowną dokumentację i przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia. a) Pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a. czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności : - konstrukcyjno - budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA; - drogowej, b. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej wykonawczej i zabezpieczenie nadzoru autorskiego, wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, rozpoznanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu dokumentacji projektowej zamiennej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zamiennych na proponowane przez Wykonawcę roboty dodatkowe. d) Prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe projektu (raport końcowy). e) Doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji projektu. f) Zarządzanie Projektem. 3. Powyższe obowiązki dotyczyć będą nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych obejmujących: budowę; montaż; rozruch; dostawy maszyn i urządzeń wraz z wszelkimi próbami, odbiorami i innymi czynnościami administracyjnymi niezbędnymi dla prawidłowego zgodnego z prawem przebiegu procesu realizacji inwestycji polegającej na ROZBUDOWIE I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - MASTERPLAN DLA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH - GMINA STARE JUCHY 4. Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Informacje na temat Projektu Projekt pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Stare Juchy będzie realizowany w gminie Stare Juchy, powiat ełcki, województwo warmińsko-mazurskie. Realizacja projektu podzielona została na III etapy: Etap I - polega na uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Starych Juchach. Etap II - obejmuję modernizację stacji uzdatniania wody w Starych Juchach. Etap III - w ramach tego etapu zostanie wybudowana kanalizacja sanitarna i wodociągowa dla miejscowości Jeziorowskie. Etap I -Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starych Juchach Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Stare Juchy, Gmina Stare Juchy, powiat ełcki, województwo warmińsko-mazurskie zlokalizowanej na działce nr 29/5 obręb Stare Juchy. Projektowana oczyszczalnia ścieków docelowo obsługiwać będzie ok. 3035 RLM. W ramach przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i rozbudowie oczyszczalni planuje się wykonanie : - Studni rozprężnej - przebudowa istniejącej pompowni lokalnej - Pompowni ścieków surowych, - Pompowni ścieków deszczowych, - Zbiornika uśredniającego osadów dowożonych, - Zbiornika wód opadowych - adaptacja i przebudowa istniejącego reaktora oraz istniejącego kontenera technicznego, - Zbiornika osadu nadmiernego - adaptacja i przebudowa istniejącego zbiornika uśredniającego ścieków dowożonych, - Reaktora biologicznego - I ciąg technologiczny, - Reaktora biologicznego 0 II ciąg technologiczny, - Budynku stacji dmuchaw, - Punktu zlewnego - stacji FEK-PAK, - Tacy najazdowej, - Placu na agregat prądotwórczy, - Montażu agregatu prądotwórczego, - Przyłącza elektroenergetycznego od ZK przy istniejącym budynku technicznym do rozdzielni i przyłączyło obiektów technologicznych oraz sieci oświetleniowej, - Przyłączy wodociągowych do istniejącego budynku technicznego i stacji dmuchaw z hydrantem ppoż., - Odprowadzenie ścieków oczyszczonych poprzez studnię pomiarową SP i istniejący wylot brzegowy do rzeki Stara Młyńska Struga w km 1+030, - Przebudowa drogi dojazdowej na terenie działki z placami manewrowymi i miejscami parkingowymi, - Przebudowa ogrodzenia działki oczyszczalni w rejonie rezerwy terenu - placu składowego osadu odwadniającego, - Zieleni izolacyjnej. Etap II - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stare Juchy Przedmiotem projektu jest przebudowa istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Starych Juchach. Zakres projektu obejmuje: 1. Zdemontowanie wszystkich urządzeń technologicznych w hali filtrów, 2. Zamontowanie nowych urządzeń technologicznych w istniejącej hali z pełną automatyką zapewniającą bezobsługową eksploatację stacji. Wydajność nowego ciągu technologicznego - 36,21 m3/godz. - 579,4 m3/ dobę średnio. 3. Rozbudowa stacji o pomieszczenia agregatowni, chlorowni i sanitariaty, 4. Docieplenie ścian zewnętrznych oraz dachu budynku, 5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6. Remont pomieszczeń stacji, 7. Wymiana instalacji elektrycznej, 8. Oświetlenie terenu 9. Wymiana zewnętrznych rurociągów technologicznych w tym; - Rurociągi wody surowej ze studni głębinowych, - Rurociągi wody uzdatnionej do istniejących zbiorników retencyjnych, - Rurociągi wody uzdatnionej ze zbiorników do SUW, 10. Wykonanie dogi dojazdowej na terenie stacji wraz z chodnikiem do budynku SUW, 11. Wykonanie ogrodzenia stacji z bramą i furtką. Etap III - Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu dla miejscowości Jeziorowskie Etap ten swoim zakresem obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla miejscowości Jeziorowskie. W ramach projektu zostaną przeprowadzone prace również w miejscowości Liski. W Liskach zostanie wybudowany odcinek kanalizacji i wodociągu niezbędny do włączenia projektowanej sieci do istniejącej. Zabudowa Jeziorowskich oraz sąsiednich Laśmiad i nie skanalizowanych dotąd terenów w Liskach zostanie włączona do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Liskach a stamtąd przetłoczona istniejącym kolektorem do oczyszczalni ścieków w Starych Juchach. W miejscowości Liski istnieje też sieć wodociągowa, do której zostanie włączona sieć projektowana. Przewidziano system kanalizacyjny grawitacyjno-pompowy z koniecznością budowy przepompowni strefowych. W ramach realizacji tego etapu projektu zostanie wybudowane: - Kanalizacja sanitarna - 6 030 mb - Sieć wodociągowa - 5 743 mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej: a) jednej usługi, w ramach której wykonawca sprawował nadzór inwestorski lub funkcję Inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o wartości całej inwestycji brutto nie mniejszej niż 4 mln zł. b) jednej usługi, w ramach której wykonawca sprawował nadzór inwestorski lub funkcję inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad budową lub rozbudową lub modernizacją stacji uzdatniania wody o przepustowości nie mniejszej niż 500 m3 na dobę. c) jednej usługi, w ramach której wykonawca sprawował nadzór inwestorski lub funkcję Inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad budową kanalizacji sanitarnej lub wodociągu o długości nie krótszej niż 4 km. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: a) 1 osobą pełniącą funkcję Inżyniera Rezydenta - Kierownika Zespołu, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w dowolnej specjalności inżynierskiej, - posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, - pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inżyniera Rezydenta (lub stanowisko równoważne np.: Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.). b) 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, c) 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru branży sanitarnej, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, d) 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, e) 1 osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru branży drogowej, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, - posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, f) 1 osobę pełniącą funkcję Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub EFTA, g) 1 osobę pełniącą funkcję Specjalisty ds. Zamówień publicznych posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w stosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji pod warunkiem spełniania przez osobę warunków określonych dla pełnienia danej funkcji. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach t.j.: a) wydłużenie procedur udzielania zamówień publicznych na roboty/dostawy dla Projektu b) podpisanie aneksu z Wykonawcą Kontraktu/ów przedłużającego termin wykonania Kontraktu i mającego wpływ na terminowe wykonanie zamówienia przez Inżyniera Kontraktu (wykonawcę). c) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji, d) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, e) wystąpienia siły wyższej . 2. wynagrodzenia, płatności i inne: a) stawki podatku od towarów usług (VAT) jeśli jest ona wynikiem, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, c) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zmiany mogą być wprowadzone przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy/ Zamawiającego, w razie przyjęcia, pozwolą skrócić okres realizacji umowy, lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego, decyzji krajowych lub zagranicznych instytucji zarządzających i monitorujących realizację Przedsięwzięcia, lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 5. Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych wymaga zawarcia odrębnej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, pokój nr 3, 19-330 Stare Juchy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Priorytet Nr 6 Środowisko przyrodnicze. Działanie 6.1. Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony środowiska. Poddziałanie 6.1.2. Gospodarka wodno - ściekowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.