eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Katowice: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 533198 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461212 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (kolorowe i czarno-białe) wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji. Zadanie częściowe nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 szt. urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji. W skład przeglądu technicznego (konserwacji) w okresie gwarancyjnym wchodzi: 1. Dojazd do miejsca konserwacji urządzenia wskazanego przez Wykonawcę. 2. Ogólne czyszczenie urządzenia: a) czyszczenie optyki b) czyszczenie zespołów transportu i podawania papieru c) czyszczenie kaset podawania d) czyszczenie obszaru kserografii e) czyszczenie obszaru układu utrwalania (moduł grzejny) f) sprawdzenie opcji (czyszczenie opcji zgodnie z zaleceniami producenta) 3. Regulacja i smarowanie podzespołów tocznych zgodnie z tablicami PM (przebiegi mierzone z licznika kopii lub wydruku) ustalone przez producenta dla danego modelu obsługiwanego urządzenia. 4. Wykonanie kopii lub wydruków testowych z karty kontrolnej (jakość kopii, marginesy, pasowanie itp.) w liczbie wystarczającej do potwierdzenia prawidłowego działania urządzenia. 5. Zakończenie przeglądu technicznego w okresie gwarancyjnym urządzenia kwituje podpis klienta na protokole odbioru. W zakresie zadań częściowych 1 i 2 - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego wraz z tonerami, zainstalowania i uruchomienia maszyn do pracy, przeszkolenia operatorów, przeglądu technicznego w okresie gwarancyjnym zgodnie z warunkami gwarancji, naprawy urządzeń z czasem reakcji do 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia, wstawienia urządzenia zastępczego o podobnych parametrach, jeżeli czas wykonania naprawy przekracza 3 dni. Szczegółowy opis przedmiotu umowy podzielonego na 2 zadania częściowe został określony w załącznikach nr 1a - 1b do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (kolorowe i czarno-białe) wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RICOH POLSKA sp. z o.o. ,, ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75315,36

  • Oferta z najniższą ceną: 75315,36 / Oferta z najwyższą ceną: 125241,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup 5 szt. urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą konserwacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RICOH POLSKA sp. z o.o., Ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25860,75

  • Oferta z najniższą ceną: 25860,75 / Oferta z najwyższą ceną: 35608,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.