eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp na roboty budowlane - remont pokrycia dachowego, więźby i podsufitki wg projektu w JW 4229 Krosno Odrzańskie - budynek nr 10 garaż. Sprawa nr 03/PN/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Krosno Odrzańskie: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp na roboty budowlane - remont pokrycia dachowego, więźby i podsufitki wg projektu w JW 4229 Krosno Odrzańskie - budynek nr 10 garaż. Sprawa nr 03/PN/2013.
Numer ogłoszenia: 53278 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka busdżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp na roboty budowlane - remont pokrycia dachowego, więźby i podsufitki wg projektu w JW 4229 Krosno Odrzańskie - budynek nr 10 garaż. Sprawa nr 03/PN/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego, więźby dachowej drewnianej i podsufitki wg opracowanej dokumentacji technicznej dla budynku garażowego nr 10 zlokalizowanego na terenie JW 4229 w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy zakres robót: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne - roboty rozbiórkowe dachówki, rynien, rur spustowych i opierzenia z blachy nie nadającej do dalszego użytku, - przewóz materiałów z odzysku do magazynu SOI Krosno Odrzańskie i pozostałości do utylizacji, - demontaż i montaż ołacenia dachu, - demontaż i montaż części więźby dachowej ( przyjęto około 40 %), - przemurowanie słupów z cegły na zaprawie cem-wap, - impregnacja grzybobójcza i ogniochronna konstrukcji drewnianej, - montaż blachodachówki z blachy powlekanej o profilu niskim w kolorze ceglasty mat, LINDAB LPAL - 350 lub równoważne o takich samych parametrach. - montaż akcesorii systemowych w kolorze pokrycia obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe z blachy tytan-cynk w kolorze naturalnym, - sufit podwieszony i obudowa konstrukcji z płyt GK, - wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej wraz z obrzeżami, Roboty w branży elektrycznej (CPV 45312310-3): - demontaż instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych, - montaż nowej instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych - sprawdzenie gotowej instalacji z pomiarami, - wywóz materiałów z rozbiórki do magazynu SOI Krosno Odrzańskie. Informacje podstawowe na temat budynku: Rok budowy 1938 Długość budynku : 109,03 m Powierzchnia uż.: 963,96 m2 Kubatura: 5512,30 m3 Powierzchnia dachu: 1423,30 m2 Budynek parterowy. Konstrukcja obiektu murowa. Konstrukcja dachu drewniana Dach czterospadowy (79 %), pokrycie dachu: dachówka ceramiczna karpiówka Budynek wyposażony w instalację odgromową. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 45312310-3 Ochrona odgromowa, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1do SIWZ - opis techniczny robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego, więźby dachowej drewnianej i podsufitki wg opracowanej dokumentacji technicznej dla budynku garażowego nr 10 zlokalizowanego na terenie JW 4229 w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy zakres robót: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne - roboty rozbiórkowe dachówki, rynien, rur spustowych i opierzenia z blachy nie nadającej do dalszego użytku, - przewóz materiałów z odzysku do magazynu SOI Krosno Odrzańskie i pozostałości do utylizacji, - demontaż i montaż ołacenia dachu, - demontaż i montaż części więźby dachowej ( przyjęto około 40 %), - przemurowanie słupów z cegły na zaprawie cem-wap, - impregnacja grzybobójcza i ogniochronna konstrukcji drewnianej, - montaż blachodachówki z blachy powlekanej o profilu niskim w kolorze ceglasty mat, LINDAB LPAL - 350 lub równoważne o takich samych parametrach. - montaż akcesorii systemowych w kolorze pokrycia obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe z blachy tytan-cynk w kolorze naturalnym, - sufit podwieszony i obudowa konstrukcji z płyt GK, - wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej wraz z obrzeżami,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót o wartości co najmniej 35 000,00 złotych (trzydzieści pięć tysięcy złotych) każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca oświadczy, że zatrudni Kierownika robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego potwierdzenie opłaty składki w Izbie Inżynierów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca oświadczy, że zatrudni Kierownika robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego potwierdzenie opłaty składki w Izbie Inżynierów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800000,00 zł (osiemset tysięcy złotych) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6) Formularz ofertowy załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 8.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) powierzania wykonania części zamówienia podwykonawcom - w ilości do 50 % wartości umownej, według cen zawartych w formularzu cenowym, z możliwością powierzenia całej pozycji wyodrębnionej w formularzu cenowym dla usług specjalistycznych, 3) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i jednocześnie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.