To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Opole: Organizacja i przeprowadzenie w dniach 9-10 grudnia 2013 r. szkolenia wyjazdowego dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Numer ogłoszenia: 532698 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243951 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w dniach 9-10 grudnia 2013 r. szkolenia wyjazdowego dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dwudniowego, wyjazdowego szkolenia pn.: Postępowanie dowodowe w postępowaniu administracyjnym ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji autentyczności dokumentów dla grupy pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu liczącej 25 osób. Czas trwania tego szkolenia ma wynosić 10 godzin zegarowych. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w terminie od 09.12.2013 roku do 10.12.2013 roku. Wyjazd na szkolenie ma nastąpić w poniedziałek 09.12.2013 r. o godzinie 8:00 spod siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu przy ulicy Głogowskiej 25c, natomiast powrót we wtorek 10.09.2013 r. o godzinie 14.00 z miejsca szkolenia. Przyjazd do Opola ma nastąpić najpóźniej o godzinie 15.30. Przystanek końcowy to parking pod siedzibą Urzędu - przy ulicy Głogowskiej 25c. Szkolenie, zakwaterowanie i wyżywienie wszystkich uczestników szkolenia ma zostać zorganizowane w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim posiadającym kategoryzację co najmniej trzech gwiazdek znajdującym się na terenie województwa opolskiego w odległości do 60 km od granic administracyjnych miasta Opola. W ramach szkolenia pn. Postępowanie dowodowe w postępowaniu administracyjnym ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji autentyczności dokumentów mają zostać omówione następujące zagadnienia: 1) Przebieg postępowania administracyjnego; 2) Postępowanie dowodowe; 3) Rodzaje dokumentów urzędowych najczęściej funkcjonujących w działalności gospodarczej na terenie RP: - Akty Urzędu Stanu Cywilnego, - KRS, - REGON, - NIP, - Akty notarialne, - Wpisy do CEIDG, - Dowód osobisty, - Świadectwa pracy, - Świadectwa, certyfikaty, dyplomy, - i inne dokumenty niezbędne przy zawieraniu umów, porozumień; 4) Przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów: - Forma popełniania przestępstw, - Fałszowanie dokumentu, - Zbycie dowodu tożsamości, - Posługiwanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość innej osoby, - Niszczenie dokumentu; 5) Zabezpieczenia zastosowane w dokumentach urzędowych; 6) Analiza i ocena autentyczności podpisów i paraf; 7) Odcisk pieczęci a jego kserokopia czy wydruk; 8) Sposoby weryfikacji oryginalności dokumentów urzędowych; 9) Odpowiedzialność karna z tytułu przerabiania i innych czynności przestępczych z użyciem oryginalnych dokumentów; 10) Sposoby ujawniania fałszerstw dokumentów. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych. W ramach usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zapewnienia następujących usług: 1) zorganizowania przewozu dla 25 uczestników szkolenia maksymalnie 5-letnim autokarem z siedziby Zamawiającego przy ulicy Głogowskiej 25 c w Opolu do miejsca szkolenia i z powrotem; 2) przygotowania i przeprowadzenia z należytą starannością 10-godzinnego szkolenia pn.: Postępowanie dowodowe w postępowaniu administracyjnym ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji autentyczności dokumentów; 3) przygotowania i udostępnienia sali wykładowej dla 25 osób o odpowiedniej wizualizacji i akustyce w miejscu zakwaterowania, wyposażonych w klimatyzację, rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę; 4) zapewnienia materiałów szkoleniowych w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmiennicze, notatnik) oraz szczegółowego programu szkolenia; 5) wydania uczestnikom zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu; 6) zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowania na 2 dni, to jest od poniedziałku 9 grudnia 2013 r. do wtorku 10 grudnia 2013 r. z jednym noclegiem w 1 (jednym) pokoju jednoosobowym i w 12 (dwunastu) - dwuosobowych; 7) zapewnienie pełnego wyżywienia dla każdego uczestnika szkolenia obejmującego: a) śniadanie (wtorek) w formie szwedzkiego bufetu: - pieczywo różnorodne: pszenne i razowe, - danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski, tosty, - wędliny różnorodne, - sery różnorodne: twaróg, żółty, topiony, - dwa rodzaje sałatek, - dżemy,- przetwory jogurtowe, - mleko ciepłe i zimne, - płatki śniadaniowe, - świeże warzywa: pomidor, ogórek, - napoje: kawa (rozpuszczalna oraz z ekspresu), herbata ekspresowa, dodatki, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana. b) dwa obiady (poniedziałek, wtorek): - zupa, - danie główne: ziemniaki/ kluski/ ryż, mięso (co najmniej dwa rodzaje), zestaw dwóch surówek,- napoje: kawa (rozpuszczalna oraz z ekspresu), herbata ekspresowa, dodatki, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, - deser: porcja lodów lub ciasto. Wszystkie składniki obiadu i deseru podawanego w poszczególnych dniach szkolenia powinny być różne. Obiad dla każdego uczestnika szkolenia powinien być podany na ciepło i może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może się odbywać w chwili podawania obiadu. c) trzy przerwy kawowe: dwie w pierwszym dniu szkolenia, jedna w drugim dniu szkolenia: -wyroby cukiernicze: kruche ciasteczka, ciasta, -słone przekąski: paluszki, krakersy, -napoje: kawa (rozpuszczalna oraz z ekspresu), herbata ekspresowa, dodatki, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana. Poczęstunek w ramach przerw kawowych ma być dostępny w sali wykładowej w czasie trwania szkolenia. d) kolacja (poniedziałek): -danie główne podane na ciepło, -zimna płyta składająca się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw świeżych i marynowanych, 2 rodzajów sałatek, -pieczywo różnorodne: pszenne i razowe, -napoje: kawa (rozpuszczalna oraz z ekspresu), herbata ekspresowa, dodatki, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana (wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia); 8) ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (na czas przejazdu i pobytu na szkoleniu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA "EUREKA" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA "EUREKA" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Europejskie Centrum Szkolenia Eureka Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19875,00
Oferta z najniższą ceną: 11600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19875,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje z zakresu tworzenia angażujących kursów e learningowych oraz dostępnych materiałów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.