eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa oprogramowania użytkowego do pracowni internetowych w 261 Centrach Kształcenia Praktycznego i Centrach Kształcenia Ustawicznego na terenie całego kraju



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa oprogramowania użytkowego do pracowni internetowych w 261 Centrach Kształcenia Praktycznego i Centrach Kształcenia Ustawicznego na terenie całego kraju Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej, do kontaktów: Agnieszka Wolska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania użytkowego do pracowni internetowych w 261 Centrach Kształcenia Praktycznego i Centrach Kształcenia Ustawicznego na terenie całego kraju. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania (obejmująca licencje, nośniki i dokumentację) do pracowni internetowych w 261 Centrach Kształcenia Praktycznego i Centrach Kształcenia Ustawicznego na terenie całego kraju. Przedmiotem zamówienia jest również prowadzenie serwisu gwarancyjnego w okresie minimum 1 roku od daty dostawy. Zamówienie obejmować będzie pakiety edukacyjne oprogramowania służącego do szkoleń m.in. w zakresie: trójwymiarowego projektowania, przetwarzania jednocześnie wielu obrazów, inteligentnego rysowania, programowania w technologii sieciowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 08.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 80.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy dostawy polegające na dostarczeniu pakietów oprogramowania (licencji, nośników i dokumentacji) w liczbie minimum 1000 pakietów, które było instalowane na stacjach roboczych pracujących w sieci. Zamawiający zakwalifikuje również do wykonanych przez Wykonawców dostaw dostawy oprogramowania użytkowego, które było dostarczane jako jeden z elementów dostawy np. wraz z dostawami sprzętu komputerowego. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie, c) warunek zawarty w punkcie 2 musi spełnić przynajmniej jeden z tych podmiotów. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki będzie większa od 15 Zamawiający dokona oceny wniosków. Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona oceny zamówień polegających na dostarczeniu w jednej dostawie m.in. oprogramowania (licencji, nośników i dokumentacji). Każdy z wykonawców otrzyma liczbę punktów pj obliczoną według następującego wzoru: pj = [suma Sij : max(suma Sij)] x 100 gdzie: j - numer przyporządkowany składającym wnioski wykonawcom wg kolejności składania wniosków, j należy do N={1, 2, 3, }, N-zbiór liczb naturalnych i - numer przyporządkowany kolejnym zamówieniom zamieszczonym w wykazie załączonym do wniosku wykonawcy, i należy do N={1, 2, 3, }, N-zbiór liczb naturalnych Sij - wartość zamówienia (któremu przyporządkowano numer i), wykonanego przez wykonawcę (któremu przyporządkowano numer j), max - największa wartość sumy zamówień z wykazu jednego z wykonawców. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów o kolejności wniosku będzie decydować wyższa wartość zrealizowanego zamówienia o najwyższej wartości spośród zamówień podlegających ocenie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Krajowego Rejestru Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się z dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich sytuacja finansowa będzie oceniana wspólnie. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1-7 - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 11. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Wszystkie dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginałów bądź kserokopii. 14. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do podpisania oferty. Dokumenty złożone w formie kserokopii - niezależnie od powyższego - muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone parafą z imienną pieczątką. 15. W przypadku, kiedy Wykonawca dołączy dokumenty sporządzone w języku innym niż polski, należy dołączyć tłumaczenie sporządzone przez tłumacza przysięgłego lub tłumaczenie poświadczone przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 7. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw polegających na dostarczeniu pakietów oprogramowania (licencji, nośników i dokumentacji) w liczbie minimum 1000 pakietów, które było instalowane na stacjach roboczych pracujących w sieci. W wykazie wykonawca może również zamieścić wykonane dostawy oprogramowania użytkowego, które było dostarczane jako jeden z elementów dostawy np. wraz z dostawami sprzętu komputerowego. Należy podać wartość dostarczonego oprogramowania w PLN (jeżeli dostawa oprogramowania była tylko częścią dostawy, należy podać wartość dostarczonego oprogramowania), opis przedmiotu zamówienia (z nazwą oprogramowania), dat wykonania i odbiorców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Środki przeznaczone na realizację zadania znajdują się w wykazie planowanych wydatków budżetu państwa, które w 2004 r nie wygasły z upływem roku budżetowego i których ostateczny termin wydatkowania upływa 20 grudnia 2005 r. Procedura przyspieszona umożliwia więc zabezpieczenie potrzeb zamawiającego i zapewnia wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w wyżej określonym terminie, co w przypadku zachowania wydłużonych terminów mogłoby uniemożliwić realizację zamówienia do tego terminu. Podstawa prawna art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 15. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-AW-322-20/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.10.2005, godzina 13:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt współfinanosowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.