eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Grodziczno: modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - III
Numer ogłoszenia: 53212 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420348 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późniejszymi zmianami), a także wydane na podstawie niniejszej ustawy Rozporządzenia wykonawcze dotyczące przedmiotowego zamówienia publicznego, a zwłaszcza: 1) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 282 poz. 1692), 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi publikacji Unii europejskiej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1735). 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 Prawa zamówień publicznych. 4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane: 1) w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie www.portal.uzp.gov.pl 2) na stronie Zamawiającego: www.grodziczno.pl 3) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /ART. 36 UST.1 PKT.3/ 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - III . 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 8 części, i tak: 1) Część nr 1 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Boleszynie - III , 2) Część nr 2 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Montowie - III , 3) Część nr 3 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Zajączkowie - III , 4) Część nr 4 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Zwiniarzu - III , 5) Część nr 5 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie - III , 6) Część nr 6 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie - III , 7) Część nr 7 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Mrocznie - III , 8) Część nr 8 przedmiotu zamówienia - Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Mrocznie - III . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . 4. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i niniejszą SIWZ. 5. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy wraz z montażem. Zakupiony przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. Stosownego montażu należy dokonać również w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Przewidywane miejsce dostawy FRANCO i montaż: 1) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia - w Szkole Podstawowej w Boleszynie, 2) dla części nr 2 przedmiotu zamówienia -w Szkole Podstawowej w Montowie, 3) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia -w Szkole Podstawowej w Zajączkowie, 4) dla części nr 4 przedmiotu zamówienia -w Szkole Podstawowej w Zwiniarzu, 5) dla części nr 5 przedmiotu zamówienia -w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie, 6) dla części nr 6 przedmiotu zamówienia -w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie, 7) dla części nr 7 przedmiotu zamówienia -w Zespole Szkół w Mrocznie, 8) dla części nr 8 przedmiotu zamówienia -w Zespole Szkół w Mrocznie. 7. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia posiada atesty i certyfikaty. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. 9. Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 10. Meble dydaktyczne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą. 11. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 12. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 13. Wszystkie meble powinny wyróżniać się wysoką jakością materiałów i wykonania, posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dla mebli szkolnych/przedszkolnych, dotyczącymi wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań. Powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu ministra Edukacji narodowej i Sportu z dnia 31.12.2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny publicznych i niepublicznych w szkołach i placówkach. 143. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 16. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 18. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 20. We wszystkich miejscach SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną Zamawiający dodaje zapis lub równoważne. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów, producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotów zamówienia. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ. 22. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: 1) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 2) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 23. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wszystkie elementy będące przedmiotem zamówienia trwającej 24 miesiące od daty dostawy wraz z montażem. 24. Do każdego przedmiotu zamówienia wymienionego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i w SIWZ, należy dołączyć (oddzielnie) naklejkę z logotypami UE oraz informacją o współfinansowaniu wg wzoru z aktualnych Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (szczegóły na stronie 25- 26 w/w Wytycznych). Wytyczne stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wartość wykonania naklejek wliczyć w koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. 25. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty, Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy dostarczyć dokumenty niezbędnej do podpisania umowy, między innymi: 1) podać nr rachunku bankowego, na który zostanie przekazana należność za dostawę, 2) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do umowy. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć na 2 dni przed podpisaniem umowy. 26. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości; usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 27. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.10.00.00 - Meble 39.53.10.00 - Dywany .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny; PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości; usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Boleszynie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10134,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10637,04

  • Oferta z najniższą ceną: 10637,04 / Oferta z najwyższą ceną: 18522,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Montowie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9603,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10007,28

  • Oferta z najniższą ceną: 10007,28 / Oferta z najwyższą ceną: 18426,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Zajączkowie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7578,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8381,22

  • Oferta z najniższą ceną: 8381,22 / Oferta z najwyższą ceną: 15045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Zwiniarzu - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12391,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13129,02

  • Oferta z najniższą ceną: 13129,02 / Oferta z najwyższą ceną: 22029,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10727,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11236,05

  • Oferta z najniższą ceną: 11236,05 / Oferta z najwyższą ceną: 20205,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9491,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9447,63

  • Oferta z najniższą ceną: 9447,63 / Oferta z najwyższą ceną: 17609,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Mrocznie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13818,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14803,05

  • Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23621,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Modernizacja oddziału przedszkolnego w Zespole Szkół w Mrocznie - III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13728,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13526,31

  • Oferta z najniższą ceną: 13526,31 / Oferta z najwyższą ceną: 23451,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.