eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › świadczenie usług w zakresie płatności transgranicznych (międzynarodowych) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53204

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: świadczenie usług w zakresie płatności transgranicznych (międzynarodowych) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, do kontaktów: Bożena Kowalczyk-Truś, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax 077 4511573, e-mail: zusopoledtz-portal@wp.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie płatności transgranicznych (międzynarodowych) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z transferem polskich świadczeń z ubezpieczeń społecznych osobom uprawnionym, zamieszkałym na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej. Aktualnie liczba transferowanych świadczeń wynosi - 830 szt. Liczba świadczeń może ulec zmianie.Płatności zagraniczne mają być dokonywane za pośrednictwem instrumentów płatniczych i systemu bankowości elektronicznej. Wykonawca będzie dokonywał przewalutowania wg stałego kursu z dnia złożenia zlecenia, na walutę wskazaną przez zamawiającego z uwzględnieniem kraju zamieszkania świadczeniobiorcy. Płatność zostanie przekazana na rachunek beneficjenta w kwocie i walucie zagranicznej. W przypadku wystąpienia zwrotów, wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji danego zwrotu. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni od złożenia reklamacji przez zamawiającego do powiadomienia zamawiającego o skuteczności podjętych działań w tym zakresie. Zamawiający otworzy rachunek bankowy w PLN w celu przekazywania środków pieniężnych na realizację usługi, na czas zawarcia umowy, na zasadach określonych przez bank. Otwarcie rachunku nastąpi w przypadku gdy wykonawcą zamówienia zostanie bank, w którym na dzień zawarcia umowy zamawiający nie posiada rachunku bankowego. Zamawiający w dniu dokonania zlecenia płatności postawi do dyspozycji na rachunku bankowym u wykonawcy, środki pieniężne na łączną kwotę świadczeń przesyłając jednocześnie zbiorcze zestawienie świadczeń w formie elektronicznej zatwierdzone przez upoważnione osoby ze strony zamawiającego. Realizacja operacji od momentu przekazania środków i dokumentów do chwili zaksięgowania środków na rzecz banku świadczeniobiorcy nie może być dłuższa niż 2 dni robocze z uwzględnieniem dni świątecznych lub wolnych od pracy w kraju beneficjenta. Rozliczenia kosztów operacji bankowych będących przedmiotem umowy następować będzie z inicjatywy wykonawcy w drodze obciążenia wskazanego w umowie nr rachunku bankowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 13 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję, zezwolenie, licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenia wykonawcy, iż posiada możliwości i uprawnienia transferu świadczeń pieniężnych za granicę. 6. Oświadczenie wykonawcy w sprawie zastosowania procedur awaryjnych w przypadku wystąpienia braku możliwości świadczenia usługi. 7. Oświadczenie wykonawcy, że jest objęty obowiązkowym systemem gwarantowania. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Oświadczenie, iż zaproponowane przez niego oprogramowanie umożliwia import danych w formacie zgodnym z programem będącym w użytkowaniu zamawiającego. 9. Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy przekazywanych danych osobowych. 10. Upoważnienie przedstawiciela do uczestniczenia w przetargu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego, 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24, pok. 420.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.