eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego, na pokrycie deficytu budżetowego, w kwocie 5 934 793,00 PLN



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53195

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego, na pokrycie deficytu budżetowego, w kwocie 5 934 793,00 PLN Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, do kontaktów: Wojciech Kuc, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424277, 7424301, fax 081 7424263, 5326511, e-mail: Anna.Gajownik@lubelskie.pl, www.lubelskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Wojciech Kuc, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424407, fax 081 5327523, e-mail: finanse@lubelskie.pl, www.lubelskie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Wojciech Kuc, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424407, fax 081 5327523, e-mail: finanse@lubelskie.pl, www.lubelskie.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Wojciech Kuc, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424407, fax 081 5327523, e-mail: finanse@lubelskie.pl, www.lubelskie.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego, na pokrycie deficytu budżetowego, w kwocie 5 934 793,00 PLN. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Województwa.Okres kredytowania 3 lata.Kwota kredytu - 5.934.793,00 PLN.Karencja w spłacie kapitału do końca 2006r. Pierwsza rata spłaty kapitału nastąpi do dnia 31 stycznia 2007 roku.Spłata kapitału i odsetek płatna na koniec miesiąca do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca z wyjątkiem ostatniej raty spłaty kapitału i odsetek.Pierwsza rata spłaty odsetek nastąpi w miesiącu przekazania pierwszej transzy kredytu.Oprocentowanie kredytu będzie liczone na podstawie stawki bazowej - WIBOR 1M z dnia poprzedzającego okres odsetkowy, (ogłoszonego w dzienniku Rzeczpospolita). Okresy odsetkowe miesięczne z wyjątkiem pierwszego i ostatniego okresu odsetkowego. Spłata ostatniej raty nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień zamykający okres trzyletni trwania umowy.Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M; oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M +(-) m ( marża banku ).Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się, iż rok liczy 365 dni.Spłata kapitału następować będzie w równych ratach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu jak i uruchomienia niepełnej kwoty kredytu. W tym przypadku wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji.Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej. Pozostawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek.Prowizja od udzielonego kredytu ma charakter jednorazowy. Płatność prowizji nastąpi w dwóch ratach. Pierwsza w wysokości 50% prowizji będzie płatna do 30 grudnia 2005r. Druga rata w wysokości 50% prowizji będzie płatna do 30 czerwca 2006r.Liczba oraz wysokość transz kredytu będzie ustalona przez zamawiającego. Zamawiający ustala prognozowany termin wykorzystania ostatniej transzy kredytu do dnia 30 grudnia 2005r.Bank zobowiązuje się do postawienia do dyspozycji Zamawiającego pełnej kwoty kredytu w następnym dniu po podpisaniu umowy.Zamawiający dopuszcza pobieranie prowizji przez wykonawcę tylko od przyznanego kredytu.Koszty wynikające z obsługi kredytu zamawiający pokrywa tylko do wysokości odsetek i prowizji. Wszystkie czynności wykonywane przy obsłudze kredytu przez wykonawcę są bezpłatne dla zamawiającego.Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 5 934 793,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do, co najmniej, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej, określone w ustawie z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz.665 z późn. zm.). 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego dla jednostki samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy; 5.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wniosą wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadanych przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności kredytowej, określonych w ustawie Prawo bankowe. 2.Informacji dotyczącej wykonanej w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi, polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego dla jednostek samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz.665 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BF.I.WK.3050/6/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 09:10, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Departament Budżetu i Finansów,budynek przy ul. Lubomelskiej 1-3, I pietro, pokój nr 103.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.