eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa komputerów, drukarek, skanerów, ploterów oraz oprogramowania dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy i Administracji Domów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53181

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa komputerów, drukarek, skanerów, ploterów oraz oprogramowania dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy i Administracji Domów Komunalnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, do kontaktów: Strzelecka Janina, ul. Szwoleżerów 5 lok. 104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192, e-mail: mikulska.beata@zgn.waw.pl, www.zgn.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów, drukarek, skanerów, ploterów oraz oprogramowania dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy i Administracji Domów Komunalnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa: 40 szt. zestawów komputerowych, 4 szt. komputerów przenośnych, 2 szt. drukarek laserowych kolorowych, 3 szt. skanerów stolikowych, 2 szt. ploterów, oprogramowania Adebe Photoshop CS - 3 licencje jednostanowiskowe i Recognita OmniPage Pro 14 Standard - 4 licencje jednostanowiskowe w polskiej wwersji językowej wraz z pakietem instalacyjnym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZGN Śródmieście - Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: CZĘŚĆ PRZETARGOWA I - 40 szt. zestawów komuterowych, i 4 szt. komputerów przenośnych, CZĘŚĆ PRZETARGOWA II - 2 szt. drukarek laserowych kolorowych, 3 szt. skanerów stolikowych i 2 szt. ploterów, CZĘŚĆ PRZETARGOWA III - oprogramowania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: część I - 4.000, część II - 1.000, część III - 200. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy: 1) wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, liczonych od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia, z których każde było odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2) przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajaący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: a) minimum 200.000 zł składając ofertę na część I, b) minimum 50.000 zł składając ofertę na część II, c)minimum 10.000 zł składajac ofertę na część III, d) minimum 260.000 zł składajac ofertę na trzy części, 3) spełniają inne wymogi określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.11.2005, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego pok. nr 209.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.