eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia w obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie przy ul. Strumykowej 21A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie przy ul. Strumykowej 21A
Numer ogłoszenia: 531450 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455614 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. J. M. Szancera, ul. Strumykowa 21A, 03-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 889 50 14, faks 0-22 676 53 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie przy ul. Strumykowej 21A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie przy ul. Strumykowej 21A, zwanego dalej Obiektem, zgodnie z załączonym grafikiem pracy ochrony, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. 2.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach Obiektu, 2) ochrony Obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochrony mienia znajdującego się na terenie Obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie Obiektu oraz powiadamiania osoby odpowiedzialnej za administrowanie Obiektem o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, 5) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 6) kontroli ruchu osobowego i ruchu materiałowego w Obiekcie na zasadach określonych w Tabeli służby ochronnej Obiektu, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, 7) prowadzenia dokumentacji ochronnej przewidzianej w Tabeli służby ochronnej Obiektu stanowiącej załącznik nr 1 do umowy a zwłaszcza dziennika zmiany, zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany, czasie wykonywania zadań, prowadzenie na bieżąco raportu zmiany, zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 8) zapewnienia obsługi systemu monitoringu w Obiekcie w trakcie pełnienia służby ochronnej, 9) zapewnienia obsługi centralki telefonicznej na dyżurce przy wejściu głównym do budynku. 2.3. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności określonych w pkt. 2.2. zgodnie z Tabelą służby ochronnej Obiektu, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupą interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. 3) Wykonawca przyjeżdżać będzie do Obiektu na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony Obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut od powiadomienia i postępować zgodnie z procedurą działania grupy interwencyjnej określoną w załączniku nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego próbnego zaalarmowania grupy interwencyjnej raz w miesiącu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transmisji sygnału alarmowego, o którym mowa w pkt. 3) z chronionego obiektu do grupy interwencyjnej przez cały czas realizacji umowy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym Obiekcie oraz stosowania się do poleceń Dyrektora Obiektu i Kierownika Gospodarczego Obiektu. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w Obiekcie tak, by nieprzerwanie był w stanie udzielić osobom wymienionym w pkt. 5) pełnej i odpowiadającej stanowi faktycznemu informacji na temat stanu ochrony fizycznej Obiektu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, także po zakończeniu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki dysponując osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe są sprawne fizycznie i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, ubiory służbowe i identyfikatory, zgodne z Tabelą służby ochronnej Obiektu, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy, umożliwiające wykonanie umowy z należytą starannością, a w szczególności zobowiązany jest do powierzania czynności objętych umową pracownikom ochrony fizycznej posiadającym ważne licencje pierwszego lub drugiego stopnia, niezbędne do realizacji umowy, zgodnie z przedstawioną w ofercie listą imienną tych pracowników, określoną w załączniku nr 6 do SIWZ. 9) Ochrona Obiektu będzie realizowana przez jednego pracownika Wykonawcy, zgodnie z załączonym do umowy grafikiem pracy ochrony stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. W przypadkach, w których grafik pracy ochrony przewiduje całodobową ochronę Obiektu Wykonawca będzie realizował ochronę Obiektu przez jednego pracownika ochrony przy zastrzeżeniu okresów zmian obsady pracowników ochrony maksymalnie co 24 godziny. 10) W chronionym Obiekcie Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listy obecności pracowników ochrony, potwierdzane na bieżąco przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie Zamawiającego w Obiekcie odnosi się do czasu wykonywania ochrony w Obiekcie, określonego w grafiku pracy ochrony, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku kradzieży, włamania, celowego działania pracowników Wykonawcy na szkodę Zamawiającego lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, oraz w szczególności za szkody powstałe w wyniku niedbalstwa i wyrządzone wobec osób trzecich przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy na zasadach określonych w § 3 ust. 2 umowy. 13) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane wystąpieniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pożar z przyczyn zaistniałych w urządzeniach technicznych) lub związane z wystąpieniem nadzwyczajnych okoliczności (rozruchów, zamieszek, strajków, demonstracji, działań wojennych lub obronnych) pod warunkiem bezzwłocznego powiadomienia o ich powstaniu Zamawiającego. 14) W razie zagrożenia dla mienia w chronionym Obiekcie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów oraz do natychmiastowego powiadomienia przedstawicieli Zamawiającego, Policji, ewentualnie w zależności od potrzeb Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego. 15) Wstępne dochodzenie oraz sporządzenie przez Zamawiającego protokołu szkody musi odbyć się przy udziale przedstawiciela Wykonawcy natychmiast po zaistniałym zdarzeniu. Zamawiający określa w protokole rodzaj i przybliżoną wartość skradzionych przedmiotów lub tych, które uległy uszkodzeniu. 16) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji umowy opłaconą aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia co najmniej równą wartości złożonej oferty brutto z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektu objętego zamówieniem w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2015 r. do godz. 12.00. 17) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę, o której mowa w pkt. 16 przed podpisaniem umowy. 18) Prawo przeprowadzania kontroli realizacji niniejszej umowy, w tym do bieżącej kontroli służby ochronnej i dokumentacji ochrony w imieniu Zamawiającego przysługuje Dyrektorowi Obiektu i Kierownikowi Gospodarczemu Obiektu. 19) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz jakichkolwiek analogicznych praw, wymogów ustawowych lub kodeksów postępowania regulujących użytkowanie, przechowywanie lub przesyłanie danych osobowych oraz nie dopuści do żadnych działań mogących spowodować lub w inny sposób skutkować naruszeniem przez Wykonawcę tych regulacji. 20) Strony potwierdzają, że Zamawiający jest administratorem jakichkolwiek danych osobowych przekazanych Wykonawcy w ramach realizacji jego zobowiązań wynikających z umowy. Wykonawca działając w charakterze strony przetwarzającej dane, zobowiązuje się do zabezpieczenia takich danych osobowych, w celu zapewnienia, iż Zamawiający nie dopuszcza się naruszenia swoich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych. 21) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poziomu zabezpieczeń odpowiadającego charakterowi danych, które mają być zabezpieczone oraz strat, które mogą wyniknąć z jakiegokolwiek nieuprawnionego lub niezgodnego z prawem przetwarzania lub przypadkowej utraty, zniszczenia lub uszkodzenia takich danych osobowych. 22) Wykonawca stosować się będzie do instrukcji otrzymanych od Zamawiającego w odniesieniu do gromadzenia, przetwarzania oraz usuwania jakichkolwiek danych osobowych. 23) W związku z tym, że w celu prawidłowego wykonania umowy Wykonawca może mieć dostęp do danych osobowych, o których mowa powyżej, Zamawiający powierza Wykonawcy do przetwarzania te dane. 24) Wykonawca zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. 25) Celem przetwarzania danych osobowych jest prawidłowe wykonanie usługi w ramach umowy. Wykonawca ma jedynie prawo do zbierania, wglądu i przechowywania powierzonych danych osobowych, bez prawa do ich zmiany, modyfikacji, udostępniania i usuwania. Zakres powierzonych danych to imię, drugie imię (jeżeli występuje), nazwisko, firma, wizerunek. 26) Przy przetwarzaniu danych osobowych związanych z wykonaniem umowy, Wykonawca powinien przestrzegać zasad wskazanych w niniejszym paragrafie oraz wskazanych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) i aktach wykonawczych do tej ustawy. 27) Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności powinien zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 28) Do przetwarzania danych osobowych dopuszczone mogą być jedynie osoby upoważnione do tego imiennie przez Wykonawcę. 29) Wykonawca prowadzi ewidencję osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych, powierzonych w związku z wykonywaniem umowy. 30) Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli przestrzegania przez Wykonawcę zasad przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione w załączniku nr 1 do umowy (wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki Sp. z o.o., ul. Łucka 18 lok.1701A, 00-845 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147639,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126588,80

  • Oferta z najniższą ceną: 126588,80 / Oferta z najwyższą ceną: 175849,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.