eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Łódź: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009
Numer ogłoszenia: 53108 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, faks 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wysokość wadium ustala się na kwotę odpowiednio: Część 1 - Rejon I - Łódź-Bałuty = 5.000,00 zł Część 2 - Rejon II - Łódź-Widzew = 4.000,00 zł, Część 3 - Rejon III - Łódź-Górna = 4.000,00 zł, Część 4 - Rejon IV - Łódź-Polesie = 2.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi wykazać, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2-3 Ustawy (opisane w pkt 2.1. i 2.2.) 2.1.Zdolność ekonomiczna i finansowa: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 PLN. Warunek wymieniony powyżej może zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z powyższymi wymaganiami. Warunek jednakowy dla każdej części zamówienia. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać, że posiada ubezpieczenie o wartości dwukrotnie wyższej. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień wystawienia dokumentów. 2.2. Zdolność techniczna: 2.2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, na stanowisko kierownika robót, posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy dla każdej części zamówienia. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać, że dysponuje 1 osobą z w/w uprawnieniami. 2.2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi dla wykonania przedmiotu zamówienia tj: a) Równiarką samojezdną - 2 szt, b) Recyklerem lub frezarką - 1 szt, c) Spycharką gąsiennicową - 1 szt d) Walcem statycznym samojezdnym 10 t - 1 szt, e) Walcem statycznym samojezdnym 15 t - 1 szt, f) Koparką - 1 szt, g) Samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 5 t - 2 szt. Warunek jednakowy dla każdej części zamówienia. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać, że dysponuje w/w sprzętem w ilości odpowiednio dwa razy większej poza pozycją b). 2.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na naprawie nawierzchni nieulepszonych dróg o łącznej wartości odpowiednio: Część 1 - nie mniejszej niż 400 000 PLN, Część 2 - nie mniejszej niż 300 000 PLN, Część 3 - nie mniejszej niż 300 000 PLN, Część 4 - nie mniejszej niż 200 000 PLN, w ramach jednego lub dwóch zamówień oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać wykonanie robót o łącznej wartości stanowiącej sumę odpowiednich wartości dla wybranych części, w ramach jednego lub dwóch zamówień. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2.1., 2.2.2. i 2.2.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne ubiegania się o zamówienie określone w pkt 1 powyżej: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt 1.2, 1.3 i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe ubiegania się o zamówienie określone w pkt 2. powyżej: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku z tym, że aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien przedłożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Zdolność techniczna: 2.2.1. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu nr 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Formularzu nr 6 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. * Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. * Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009 część 1 Rejon I - Łódź-Bałuty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009 część 2 Rejon II - Łódź-Widzew.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009 część 3 Rejon III- Łódź-Górna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2009 Częśc 4 - Rejon IV - Łódź - Polesie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.