eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont chodników na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 53060

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont chodników na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, do kontaktów: Andrzej Goch w sprawach merytorycznych tel: 810-69-66, Sylwester Piłatkowski w sprawach formalno-prawnych tel: 810-10-43, ul. Walewska 4 lok. 12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474, e-mail: przetargi@zanwawppd.internetdsl.pl, www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont chodników na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont chodników na terenie Dzielnicy Praga południe m.st. Warszawy z podziałem na części ( III części). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren administrowany przez ZGN Praga Południe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty,oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do EDG wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, zaświadczenie z ZUS-u o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, zaświadczenie z właściwego US-u o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyc oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia), w szczególności kierownika budowy i robót w specjalności budownictwa drogowego , wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez Izbę osoby posiadającej powyższe uprawnienia, wykaz zrealizowanych prac oraz 3 referencje w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 5 lat od różnych Zamawiających. W przypadku gdy więcej niż 20 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwal.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.10.2005, cena - 00.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.