Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Ruda Śląska: Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji c.o. w budynku Miejskiego Przedszkola nr 4 przy ul. Pokoju 22 w Rudzie Śl - Nowym Bytomiu
Numer ogłoszenia: 53058 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ++++www.rudaslaska.pl++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji c.o. w budynku Miejskiego Przedszkola nr 4 przy ul. Pokoju 22 w Rudzie Śl - Nowym Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji c.o. w budynku Miejskiego Przedszkola nr 4 przy ul. Pokoju 22 w Rudzie Śl - Nowym Bytomiu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - ocieplenie stropodachu wraz z remontem dachu, - ocieplenie budynku wraz z robotami towarzyszącymi - ocieplenie stropodachu, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa itp. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi, - wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - roboty zewnętrzne wokół budynku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,- zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą zwiąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2.Posiadaja niezbedna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na: -przynajmniej 2 roboty polegające na dociepleniu budynku o wartości 90000,- z brutto każda, - przynajmniej 2 roboty polegajace na wykonaniu lub wymianie instalacji c.o. w budynku o wartości min. 70000,- zł brutto każda Zamawiający dopuszcza wykazanie wykonania 2 porównywalnych robót budowlanych obejmująch wszystkie w/w roboty (docieplenie+roboty instalacyjne) na kwotę co najmniej 160000 zł brutto każda b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w tym przynajmnie: 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami i 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacji c.o. i wod.kan do kierowania robotami, c) Wykonawca musi dysponować narzedziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zxamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Aktualne zaświadczenia: -właściwego naczelnika urzędu skarbowego, -właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 5.Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6.Dokumenty (np.referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem zakresu/czynności zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaśwaidczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np.zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 8.Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) 71 - 709 Ruda Śląska, plac Jana Pawła II nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) 71 - 709 Ruda Śląska, plac Jana Pawła II nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.05.2008.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.