eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › realizacja usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Lędziny: realizacja usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach
Numer ogłoszenia: 530072 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507956 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lędzinach, ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. 032 2166791, faks 032 2166791.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi świadczone będą u osób zakwalifikowanych do tej formy pomocy przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lędzinach (dzieci, osoby niepełnosprawne, w podeszłym wieku, chore) w miejscu zamieszkania tych osób, od poniedziałku do piątku, a w wyjątkowych sytuacjach także w soboty, niedziele i dni świąteczne. .Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. .Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do wykonania w domu chorego następujących czynności: - przesłanie łóżka, - zmiana lub pomoc przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej, - pomoc przy myciu, kąpaniu, czesaniu i ubieraniu chorego, manicure i pedicure, - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, - oklepywanie, mierzenie ciśnienia, zmiana opatrunków, - pilnowanie przyjmowania leków przez chorego i obserwowanie ewentualnych skutków ich przyjmowania, - karmienie chorego, - zakup artykułów spożywczych i niezbędnych do egzystencji chorego artykułów chemicznych i przemysłowych, - zabezpieczenie posiłków, w tym co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie, - utrzymywanie w czystości otoczenia chorego, - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i rehabilitacyjnych, - dokonywanie bieżących porządków w używanej przez chorego części mieszkania, - utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętów gospodarstwa domowego, - utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, - pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży chorego, - palenie w piecu, przynoszenie węgla, - mycie okien w używanej przez chorego części mieszkania, dwa razy w roku w okresach przedświątecznych u osób samotnych lub bez rodziny w miejscu zamieszkania, - zamawianie wizyt lekarskich, - realizowanie recept lekarskich, - organizowanie czasu wolnego, w miarę możliwości, wyprowadzanie na spacery, - pomoc w utrzymywaniu kontaktu z członkami rodziny, znajomymi, - zapewnienie czynnego uczestnictwa w życiu społeczności lokalnej, - załatwianie innych spraw na życzenie chorego (np. dokonywanie opłat czynszowych, regulowanie bieżących rachunków itp.), - prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z chorym z wydanych pieniędzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ARKADIA, al. Niepodległości 77a/21, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.