eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 52969

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żagań: adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Żagań o statusie miejskim, do kontaktów: Niklewicz, plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, 4771039, fax 068 4771017, e-mail: indor@um.zagan.pl, www.um.zagan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej w celu przebudowy, remontu i adaptacji budynku byłego przedszkola na Centrum Informacji Gospodarczej wraz z wyposażeniem w sprzęt komputerowy i meble. Ogólny opis budynku do przebudowy, remontu i adaptacji: Budynek trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Dach czterospadowy kryty blachą ocynkowaną, stropy ceramiczne ceglane i na belkach drewnianych. Stan techniczny budynku średni. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy 462,00 m kw. - powierzchnia użytkowa - 1039,32 m kw. - kubatura budynku - 3584,00 m sześc. Zakres prac w szczególności obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę posadzek, - uzupełnienie tynków i wykonanie okładzin, - wymianę instalacji wodnokanalizacyjnej, - wymianę instalacji elektrycznej, - roboty malarskie, - remont drogi dojazdowej i chodników, - przebudowaę budynku gospodarskiego na garaż, - remont ogrodzenia - wykonanie osłony śmietnika, - likwidację placu zabaw, - wykonanie trawników i sadzenie drzew, - budowę parkingów, - zabudowę i zmianę funkcji pomieszczeń na poddaszu, - prace renowacyjne zabezpieczające przed wilgocią - renowację schodów zewnętrznych, - wyposażenie obiektu w sprzęt komputerowy i meble. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Żagań, ul. Świerczewskiego nr 15. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 200,00 euro lub 41 270,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W niniejszym postępowaniu przetargowym wszyscy wykonawcy, podwykonawcy, materiały, dostawy, usługi muszą pochodzić z obszaru Wspólnoty Europejskiej, państw kwalifikujących się do dofinansowania z Programu Phare, programu CARDS (Albanii, Macedonii, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji oraz Serbii i Czarnogóry), Turcji oraz GAP (Szwajcaria, Norwegia, Lichtenstein, Islandia, Stany Zjednoczone Ameryki, Kanady, Japonia, Południowa Korea, Hong Kong, Singapore, Izrael i Arupa). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniający warunki, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (posiadanie przez kierownika budowy uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem / przedłożenie wykazu wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje). Wykonawca musi posiadać w przedmiotowym wykazie co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia - zakresem, wartością i najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia - zakresem, wartością i terminem wykonania a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia / wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia / informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 800 000 PLN; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; złoży formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami określonymi w pkt 13 SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.11.2005, cena - 183 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.11.2005, godzina 11:10.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejszy projekt jest finansowany z udziałem funduszy Wspólnot Europejskich w ramach Programu Współpracy Przygranicznej Phare Polska Niemcy 2003 Nr 16/SIPF/2004; 2003/005-708.19 - Fundusz Małych Projektów Infrastrukturalnych - Realokacja. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.