To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Sucha Beskidzka: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 529510 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 485872 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Adama Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742047, faks 033 8742047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych (mięsa i wędlin) wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego - ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty w niniejszym postępowaniu obejmującą produkty wg poniższego wykazu. Oferta nie może obejmować wybranych produktów. Podane powyżej ilości (wielkość zamówienia) są wartościami szacunkowymi. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Rzeczywiste ilości dostarczonych produktów mogą być mniejsze lub większe od wskazanych powyżej. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania zamówienia w zakresie określonym w SIWZ. Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia: 1. realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb, 2. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy) na min. 2 dni przed planowana dostawą, 3. do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek). Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131120-2. 5. Termin wykonania zamówienia Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK FLORCZAK ZAKŁAD PRODUKCJI MIĘSNO - WĘDLINIARSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
MAREK FLORCZAK ZAKŁAD PRODUKCJI MIĘSNO - WĘDLINIARSKIEJ
- Zakład Produkcji Mięsno-Wędlinarskiej Marek Florczak, 34 735 Niedźwiedź 45, 34-735 Niedźwiedź, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17293,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16733,85
Oferta z najniższą ceną: 16733,85 / Oferta z najwyższą ceną: 16733,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku wraz z utwardzeniem placu przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- 14/2024
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.