eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › rozbudowa Szkoły Podstawowej we Wrzącej Wielkiej o segment sportowy ze stołówką i zapleczem kuchennym dla Urzędu Gminy w Kole - etap III

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 52919

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koło: rozbudowa Szkoły Podstawowej we Wrzącej Wielkiej o segment sportowy ze stołówką i zapleczem kuchennym dla Urzędu Gminy w Kole - etap III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Koło, do kontaktów: Bogumił Simiński, Urząd Gminy w Kole, ul. Henryka Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720166, fax 063 2720166, e-mail: kolo@gmina.neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): gmina.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej we Wrzącej Wielkiej o segment sportowy ze stołówką i zapleczem kuchennym dla Urzędu Gminy w Kole - etap III 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Wrząca Wielka gmina Koło. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje roboty budowlane branży: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, grzewczej, wentylacyjne przewidziane dokumentacją techniczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełniony druk "OFERTA" wraz ze wszystkimi załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokołem danych wyjściowych do kosztorysowania, które wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) harmonogram rzeczowo-terminowo-cenowy, o którym mowa w rozdziale III ust. 4 SIWZ, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 8) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy, jeżeli jest wymagane, 9) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 1, 10) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty ogłoszenia przetargu, z zachowaniem zasad określonych rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SIWZ, na Załączniku nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 11) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego), 12) wykaz firm podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania, z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 2 pkt 5 i 6 SIWZ - na Załączniku nr 4. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 1) roboty budowlane: roboty ziemne, zbrojenie betonu, beton, roboty przygotowawcze rozbiórkowe, roboty murowe, roboty pokrywcze, tynki, posadzki, stolarka, ślusarka, wymalowania, roboty izolacyjne, zagospodarowanie terenu, 2) roboty branży elektrycznej: zasilanie, Wlz i rozdzielnice, instalację oświetleniową, gniazd wtykowych, siłową, instalację połączeń wyrównawczych, instalację odgromową, oświetlenie zewnętrzne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) roboty objęte przedmiotem zamówienia zostaną wykonane w dwóch etapach: Etap I - roboty do wykonania w 2006 roku, który obejmuje: a) roboty budowlane, tj.: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne niezbędne do wykonania robót betonowych i żelbetowych, - wykonanie elementów betonowych i żelbetowych, - roboty murowe, - roboty pokrywcze; b) roboty elektryczne, tj.: - wykonanie zasilanie segmentu, - wykonanie instalacji podtynkowej oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, - podłączenie siły, WLZ, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie instalacji odgromowej; c) roboty instalacyjne, tj.: - wykonanie rurociągów instalacji wodociągowej, - wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej, - wykonanie kanalizacji ścieków tłustych i skrobiowych, - wykonanie kanalizacji deszczowo-drenażowej, - wykonanie osadnika skrobi i tłuszczu + sieć kanalizacyjna. Etap II - pozostałe roboty do wykonania w 2007 roku: 2) wniosą wadium w jednej lub kilku wymaganych formach, określonych w rozdziale VIII ust. 7 SIWZ, 3) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, licząc od daty ogłoszenia przetargu, minimum 3 robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m sześc. oraz wartości co najmniej 500 000 zł netto każda, 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 5) udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokolarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia zatrudnią podwykonawców tylko w odniesieniu do branży elektrycznej, sanitarnej i grzewczej, 7) wartość robót, które zostaną zrealizowane przez wykonawcę w ramach etapu I, nie będzie wyższa niż 200 000 zł brutto, 8) złożenie przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % brutto zaoferowanej ceny, 9) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku "PROJEKT UMOWY". Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienie wymogów określonych przez zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca musi załączyć do oferty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty ogłoszenia przetargu, 2) przy ocenie spełnienia przez wykonawców warunków dotyczących doświadczenia nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 3) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 4) wykaz firm podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty ogłoszenia przetargu, z zachowaniem zasad określonych rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SIWZ, na Załączniku nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 2) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku nr 3, 3) wykaz firm podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania, z zachowaniem zapisu ust. 2 pkt 5 i 6 - na Załączniku nr 4, 4) harmonogram rzeczowo-terminowo-cenowy, o którym mowa w rozdziale III ust. 4 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.neostarada.pl. Opłata: 24,40 brutto; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zakup w kasie Urzędu Gminy Koło, pokój nr 221 lub otrzymanie za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy w Kole, ul. Sienkiewicza 23, pokój nr 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.