eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa regałów archiwizacyjnych, wraz z ich montażem dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędu Skarbowego w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52846

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa regałów archiwizacyjnych, wraz z ich montażem dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędu Skarbowego w Gnieźnie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Skarbowa w Poznaniu, do kontaktów: Hieronim Sowiński - sprawy proceduralne, Marian Pawlicki - sprawy merytoryczne, Pl. Cyryla Ratajskiego 5, 60-967 Poznań, tel. +48 061 8586100, fax +48 061 8522224, e-mail: is@wp.mofnet.gov.pl, www.is.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa regalów archiwizacyjnych, wraz z ich montażem dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędu Skarbowego w Gnieźnie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa regalów archiwizacyjnych, wraz z ich montażem dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędu Skarbowego w Gnieźnie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 62-200 Gniezno, ul. 22 Lipca. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 25 000,00 zł Gwarancje wynikające z kryteriów oceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki budżetowe, Płatność przelewem bankowym na podstawie faktur wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust, 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) zwaną dalej UPZP. Wykonawca jest zobowiązany: a) wykazać, że posiada uprawnienia do działalności gospodarczej w zakresie przedmiotowego zamówienia b) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat tj. od 1 września 2002 r. do 31 sierpnia 2005 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę regałów przejezdnych wraz z ich montażem o wartości nie mniejszej niż 200 tysięcy zł brutto oraz o sumarycznej długości półek tych regałów nie mniejszej niż 2 tysiące m. Złożenie " Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym" opracowanego w oparciu o zasady określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia. Złożenie wymaganych dokumentów - załączników do "Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym". Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nastąpi w oparciu o nw. zasady: - wymagany dokument złożono/dokumentu nie złożono - wymagany dokument potwierdza spełnienie formalnych oraz (lub) faktycznych warunków/dokument nie potwierdza spełnienia formalnych oraz (lub) faktycznych warunków. - Zamawiający, w oparciu o analizę treści przedłożonych przez Wykonawców Wykazów zrealizowanych dostaw regałów przejezdnych, wraz z ich montażem, we wskazanym okresie trzech lat, oceni posiadaną wiedzę i doświadczenie Wykonawców poprzez porównanie ilości wykonanych przez Nich adekwatnych przedmiotowo dostaw, określonych wartościowo (zł) oraz ilościowo w metrach. Zrealizowane dostawy wraz z montażem należy udokumentować właściwymi "Referencjami", wystawionymi przez inwestora lub zleceniodawcę, do których załączniki mogą stanowić: protokóły odbioru dostaw, faktury lub inne dokumenty będące źródłem żądanych informacji, a które nie wynikają z treści przedłożonych "Referencji". Warunek ten Zamawiający określa dlatego, gdyż nie występuje sformalizowany druk (wzór) "Referencji". Natomiast istnieje konieczność obiektywnej oceny wiedzy i doświadczenia posiadanego przez Wykonawców, które warunkują należyte wykonanie tej specjalistycznej dostawy. Ponadto, Wykonawcą przedmiotowego zamówienia może być zarówno taki podmiot, który podobną dostawę wykonał jako podwykonawca (wówczas wystawcą "Referencji" jest np.: generalny Wykonawca), jak i podmiot, który taką dostawę wykonał samodzielnie - bez podzlecenia (wówczas wystawcą "Referencji "jest inwestor). W świetle przepisu art.7 List. 1 oraz art.22 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający jest zobowiązany uwzględnić ww. okoliczność w opisie warunków ubiegania sią o zamówienie publiczne. Zamawiający ustalając próg wymagalności wykonania dostaw wartościowo - 200 tyś. zł brutto oraz ilościowo - 2 tyś. metrów półek, przyjął iż jest to wskaźnik minimum posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia, bowiem wymóg ten stanowi około 10 % całości zamówienia. Ocena spełnienia tego wymogu nastąpi poprzez przyznanie 1 pkt za każdą zrealizowaną dostawę wraz z montażem regałów przejezdnych udokumentowaną według powyższych zasad. Ustalenie kolejności wykonawców spełniających warunki podmiotowe udziału w postępowaniu wynikać będzie wprost z liczby punktów uzyskanych przez wniosek/wykonawcę. Załączniki do pobrania w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego w ogłoszeniu o przedmiotowym przetargu ograniczonym pod hasłem: regały. zip. Załączniki można także pobrać w siedzibie zamawiającego w pok. nr 103. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać następujące załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z art.24 ust. 1 i. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (UPZP), wg wzoru - zał. nr 2 : 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków: 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2), 4), i 5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 2), 4), 5) oraz w punkcie 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8) umowę konsorcjum lub inny właściwy dokument Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw regalów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg wzoru - zał. nr 6. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Skrócenie terminu złożenia wniosku zgodnie z art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych jest podyktowane pilną potrzebą udzielenia zamówienia ze względów organizacyjno-inwestycyjnych oraz w celu zapobieżenia powstania ujemnych skutków finansowych dla zamawiającego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena oferty - 60 % 2. łączna długość regałów archiwizacyjnych przejezdnych oraz stacjonarnych, mierzona w metrach pólek tych regałów, zaproponowana do montażu wg aranżacji Wykonawcy, przy wymogu Zamawiającego nie mniej niż 15 tyś. metrów ww. półek, na podstawie wymogów wskazanych w Określeniu przedmiotu zamówienia (zał.3), Opisie technicznym budynku (zał,4) oraz Dokumentacji technicznej budynku (zał.5), a także Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 20% 3. jakość wykonania, sprawność oraz funkcjonalność archiwizacyjnych regałów jezdnych oraz stacjonarnych (ocena przez komisję Zamawiającego elementów jednostkowych regałów dostarczonych przez Wykonawcę na potrzeby tej oceny), wyrażona przez : - materiały użyte do wykonania regału, konstrukcję części stałych regału, konstrukcję i jakość mechanizmu napędowo-jczdnego regału przejezdnego, konstrukcję i jakość toru regału przejezdnego, funkcjonalność regału, bezpieczeństwo użytkowania regału - 15% 4. okres gwarancji na regały - 5%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AO-P/251-9/AO-R/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 28.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.