eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, środków leczniczych-antyseptycznych oraz kosmetyków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Bydgoszcz: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, środków leczniczych-antyseptycznych oraz kosmetyków
Numer ogłoszenia: 52835 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, środków leczniczych-antyseptycznych oraz kosmetyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, środków leczniczych-antyseptycznych oraz kosmetyków Grupa 1 -Preparat do dezynfekcji endoskopów Grupa 2 -Preparat do dezynfekcji narzędzi Grupa 3 -Preparat do dezynfekcji narzędzi Grupa 4 -Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni Grupa 5 -Preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych Grupa 6 -Preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych Grupa 7 -Preparat do dezynfekcji i oznaczania pola operacyjnego Grupa 8 -Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi Grupa 9 -Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi Grupa 10 -Preparat do mycia rąk o właściwościach antybakteryjnych Grupa 11 -Preparat do dezynfekcji błon śluzowych - jamy ustnej i gardła.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.16.40-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy grup 7 -10 ). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z póź. zm. ) wymagany dla wyrobów podlegajacych tej regulacji prawnej w formie certyfikatu CE, deklaracji zgodności lub wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. z 2004 r. nr 100 poz. 1027 z póź. zm.). 2. Wyniki badań przeprowadzonych w laboratoriach notyfikowanych, potwierdzających skuteczność biobójczą proponowanych wyrobów medycznych, produktów leczniczych i kosmetyków ( np. dla produktów polskich wyniki badań PZH). 3. Aktualne Karty Charakterystyki oferowanych preparatów lub oświadczenie, że dany preparat nie wymaga karty charakterystyk. 4. Ulotki handlowe (informacyjne), lub broszury, lub foldery, lub katalogi lub inne posiadane dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia/dokumenty o których mowa w pkt III.4.2. składa każdy z wykonawców. Dokumenty/ oświadczenia, o których mowa w pkt III. 4.1. i III.5. wykonawcy składają wspólnie. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy wówczas zobowiązanie dołączyć do oferty ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany numeru katalogowego produktów będących przedmiotem dostawy 2) liczby ich opakowań 3) sposobu konfekcjonowania w przypadku zmiany numeru katalogowego, sposobu pakowania, konfekcjonowania produktów określonych w umowie. Zmiany te nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego , w szczególności nie mogą skutkować niekorzystną dla niego zmianą ceny jednostkowej lub wartości umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny produktu będącego przedmiotem dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie - ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobr. poczt lub przy udziale firmy kurierskiej (+ koszty przesyłki). Cena 10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy NZZ/02/D/10, NIP 9532582266 , REGON 340517145, telefony 52 3655296, fax 52 3655496, 52 3655752, e-mail przetargi@biziel.pl , Godziny urzędowania: od poniedziałku -do piątku w godzinach 7:30 - 15:00. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Beata Czerniak tel. (52) 36-55-729, w godz. 8:00 -14.00 - Zespół Kontroli Zakażeń Szpitalnych, Izabela Smejlis tel. (52) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski parter w dniu 18.03.2010 r. o godz. 10:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat do dezynfekcji endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji endoskopów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne - preparat do dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat do dezynfekcji i oznaczania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze - antyseptyki - preparat do dezynfekcji i oznaczania pola operacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze - antyseptyki - preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze - antyseptyki - preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat do mycia rąk o właściwościach antybakteryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki lecznicze - antyseptyki - preparat do mycia rąk o właściwościach antybakteryjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych - jamy ustnej i gardła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosmetyki - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych - jamy ustnej i gardła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.16.40-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.