eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Transport odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Oleśnica na miejsce utylizacji i odzysku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Oleśnica: Transport odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Oleśnica na miejsce utylizacji i odzysku
Numer ogłoszenia: 52834 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Oleśnicy , ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3774501, faks 0-41 3774501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Oleśnica na miejsce utylizacji i odzysku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) transport odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 z terenu gminy Oleśnica na składowisko odpadów w Staszowie, samochodem o ładowności min. 8 ton. Częstotliwość zbiórki: - trzy dni w miesiącu, wyznaczone przez Zamawiającego, w podziale na następujące miejscowości: - Kępie, Pieczonogi, Strzelce - I termin, - Wólka Oleśnicka, Borzymów, Podlesie, Bydłowa, Brody, Sufczyce, Wojnów, - II termin, - Oleśnica - III termin. Transport będzie się odbywał z następujących miejsc: - sprzed posesji mieszkańców, - od jednostek użyteczności publicznej, - od punktów handlowo-usługowych, - z cmentarza. Załadunek odpadów będzie wykonywany przez pracowników Zakładu Komunalnego w Oleśnicy. b) transport odpadów selektywnie zebranych w workach o kodzie 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, z bazy/placu Zamawiającego do miejsca odzysku - magazyny bazy PGKiM ul. Wojska Polskiego 3 w Staszowie, samochodem o ładowności min. 8 ton, zgodnie z częstotliwością: - ok. 10 razy w roku, na zgłoszenie telefoniczne lub faxem, przy czym odbiór odpadów nastąpi w terminie 7 dni od zgłoszenia. Załadunek odpadów będzie wykonywany przez pracowników Zakładu Komunalnego w Oleśnicy. c) transport odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 z placu Zamawiającego na składowisko odpadów w Staszowie samochodem o ładowności min. 8 ton, zgodnie z częstotliwością: - dwa razy w roku, na zgłoszenie telefoniczne lub faxem, przy czym odbiór odpadów nastąpi w terminie 7 dni od zgłoszenia. Załadunek odpadów będzie wykonywany przez pracowników Zakładu Komunalnego w Oleśnicy. Szacowana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy wynosi: - odpady niesegregowane o kodzie 20 03 01 - 330 t - odpady segregowane o kodach 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 - 30 t - odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 - 6 t. Szacowana ilość km na terenie gminy Oleśnica w okresie obowiązywania umowy przy odbiorze odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 wynosi ok. 1000 km. Miejsce składowania i odzysku odpadów - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka Gminy z o.o. ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów. Odległość od siedziby Zmawiającego do miejsca składowania i odzysku odpadów wynosi ok. 21 km. Przewidywana łączna ilość km w okresie obowiązywania umowy wynosi 2.260 km. Długość tras nie obejmuje dojazdów Wykonawcy z bazy do siedziby Zamawiającego ani odjazdów ze składowiska/miejsca odzysku do własnej bazy. Koszty z tego tytułu Wykonawca winien wkalkulować do ceny oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj: a) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmującego kody odpadów określone w SIWZ, wydanego przez właściwego starostę zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.), b) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanego przez Wójta Gminy Oleśnica, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia, a w szczególności: - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usług odpowiadających niniejszemu zamówieniu tj.: w zakresie transportu odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych przeznaczonych do odzysku oraz odpadów wielkogabarytowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadanie pojazdu przystosowanego do transportu odpadów, o których mowa w SIWZ, o ładowności min. 8 ton. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5) Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 11 ppkt 3, 4, 7 SIWZ. 6) Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 11 ppkt 1, 2, 5, 6, 8 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.gminy.com.pl/olesnica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Oleśnicy, ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny w Oleśnicy, ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.