eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › utrzymanie komunikacji zbiorowej na potrzeby mieszkańców gminy Bieruń



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52786

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bieruń: utrzymanie komunikacji zbiorowej na potrzeby mieszkańców gminy Bieruń Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, do kontaktów: Katarzyna Plewniok - sprawy proceduralne; Jan Stocki, Teodor Żłobiński - sprawy techniczne., Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. (032) 2164035 wew. 39, fax (032) 2164035; 2164777, e-mail: rzp@um.bierun.pl, www.um.bierun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Bieruniu - Wydział Gospodarki Komunalnej., Jan Stocki, Teodor Złobiński., ul. Ratuszowa 3, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. (032) 216 47 19 w. 16, 51, fax (032) 216 47 77. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie komunikacji zbiorowej na potrzeby mieszkańców gminy Bieruń. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przewozów pasażerskich w granicach administracyjnych Gminy Bieruń, z zapewnieniem połączeń z sąsiadującymi gminami, w skład których wchodzą: Tychy, Oświęcim, Bojszowy, Pszczyna, Chełm Śląski, Imielin i Miedźna a także utrzymanie komunikacji wewnątrzgminnej (mikrobusowej) na istniejących trasach, łączących peryferyjne dzielnice miasta z głównymi ciągami komunikacyjnymi w mieście Bieruń. Szczegółowy zakres zamówienia określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Bieruń z zapewnieniem połączeń z gminami: Tychy, Oświęcim, Bojszowy, Pszczyna, Chełm Śląski, Imielin i Miedźna. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC - 71211, 71213. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 30.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz inne wymagania określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - posiadają licencję wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, (tekst jednolity: Dz. U. Nr 204/2004, poz. 2088 z późniejszymi zmianami) na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, - wykonali z należytą starannością w okresie od 10.2002 do 10.2005 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi z zakresu przewozów autobusowych regularnych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. - dysponują następującym taborem autobusowym: - autobusy typu A o pojemności od 110 i więcej miejsc - 9 szt. - autobusy typu B o pojemności od 50 do 110 miejsc - 12 szt. - autobusy typu C o pojemności od 22 do35 miejsc - 2 szt. - autobusy typu D o pojemności od 14 do 21 miejsc - 2 szt. - zapewnią wykonanie zamówienia autobusami w ilości: - max. 13 sztuk wyprodukowanymi nie wcześniej niż w latach 1996 do 2000, - 12 sztuk wyprodukowanymi nie wcześniej niż w roku 2001. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (objętej przedmiotowym zamówieniem). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ` 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w ww. zakresie, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dotyczy wszystkich osób wchodzących w skład zarządu, wszystkich wspólników spółki cywilnej, właścicieli. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna (min. na dzień upływu terminu składania ofert) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. Nr 204/ 2004, poz. 2088 z późniejszymi zmianami), dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. VI.6 SIWZ. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualna (min. na dzień upływu terminu składania ofert) polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - tj.: dot. przedmiotowego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz usług wykonanych z należytą starannością w okresie 10.2002 - 10.2005 z zakresu przewozów autobusowych regularnych dla potwierdzenia warunku określonego w pkt VI.3. Wykaz należy sporządzić wg załączonego wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające należytą staranność wykonania usług zawartych w ww. wykazie. 3. Wykaz niezbędnych autobusów przeznaczonych do wykonania przedmiotowego zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić wg załączonego wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ) dla 25 jednostek taborowych z zachowaniem proporcji ilościowych w poszczególnych typach autobusów określonych w zał. nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazaniem typu, linii). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. Nr 204/2004, poz. 20. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 30 - 29059 z dnia 11.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Ocena techniczna - 25% Wyposażenie dodatkowe - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP. 3401 - 70/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.11.2005, cena - 8 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym, przelew, gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 13:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.11.2005, godzina 14:00, siedziba zamawiajacego - pokój nr 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 2008 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.