Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 52779 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, fax 081 8830248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy JW 4219.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej w podziale na X części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.30.00.00 - Części garderoby Kod CPV wg słownika 2008: 18.30.00.00 - Części garderoby Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia wyciągiem z właściwego rejestru. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do postępowania oferent składa: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Stan prawny - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym zamówieniem (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 3.Wypełniony formularz - ogólna informacja o firmie (Załącznik Nr 3). 4.W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 5.Zaakceptowane warunki umowy (projekt umowy) - wg zamieszczonego w SIWZ wzoru umowy - wymagany podpis na ostatniej stronie wzoru umowy. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWE ZAKŁADY LOTNICZE Nr 3 w Dęblinie LOTNISKO 08-521 DĘBLIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:00, miejsce: WOJSKOWE ZAKŁADY LOTNICZE Nr 3 w Dęblinie, LOTNISKO 08-521 DĘBLIN w sekretariacie budynek nr 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dodatki do odzieży roboczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 25 szt, Ochronniki słuchu - 15 szt, Półmaska filtrująca - 80 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2, 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czapki robocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka robocza męska - 7 szt, Czapka robocza męska wełniana - 20 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice robocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze damskie - 170 par, Rękawice robocze męskie kwasoodporne gumowe - 10 par, Rękawice robocze męskie drelichowe - 100 par, Rękawice robocze męskie gumowe - 130 par, Rękawice robocze bawełniano-nitrylowe pięciopalcowe - 350 par, Rękawice robocze męskie bawełniane białe - 130 par, Rękawice robocze męskie bawełniane granatowe - 200 par, Rękawice robocze męskie pięciopalcowe - 10 par, Rękawice robocze męskie - 180 par, Rękawice robocze męskie wzmocnione skórą - 180 par, Rękawice zimowe męskie pracowników ochrony - 16 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty gumowe męskie - 10 par, Obuwie robocze damskie - 30par, Półbuty robocze męskie czarne - 145 par, Półbuty robocze męskie z weluru grafitowe - 110 par, Trzewiki robocze męskie - 90 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9, 19.33.00.00-8, 19.31.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części garderoby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkoszulka robocza męska ciepła - 26 szt, Podkoszulka robocza męska letnia - 26 szt, Kalesony robocze męskie ciepłe - 26 szt, Skarpety robocze męskie zimowe - 52 pary, Spodenki męskie bokserki - 26 szt, Skarpety robocze męskie letnie - 52 pary, Koszula flanelowa męska z długim rękawem - 305 szt, Podkoszulka robocza bawełniana - 160 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.30.00.00-2, 18.31.00.00-5, 18.32.10.00-5, 18.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież przemysłowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch roboczy męski - 55 szt, Fartuch roboczy damski - 90 szt, Kombinezon przeciwpyłowy - 250 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4, 18.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ubrania robocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze męskie drelichowe ciemna zieleń - 245 kpl, Ubranie robocze męskie drelichowe granatowe - 75 kpl, Ubranie robocze męskie drelichowe czerwone - 14 kpl, Czapka robocza drelichowa z daszkiem - 147 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież spawalnicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie spawalnize męskie niepalne - 6 kpl, Czapka robocza męska spawalnicza - 3 szt, Rękawice robocze męskie spawalnicze - 5 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie pielęgniarki żakiet i spódnica kolor biały, wstawki turkusowe - 1 kpl, Ubranie pielęgniarki żakiet i spódnica kolor biały, wstawki granatowe - 1 kpl, Obuwie robocze drewniaki - 1 para.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 19.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ręczniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik frotte 80/150 cm - 350 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia na potrzeby pracowników administracyjnych Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2024
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.