eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sprzętu teleinformatycznego i multimedialnego dla zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa Placówki SG w m. Horyniec Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Przemyśl: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i multimedialnego dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Placówki SG w m. Horyniec Zdrój
Numer ogłoszenia: 52741 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i multimedialnego dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Placówki SG w m. Horyniec Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego i multimedialnego dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Placówki SG w m. Horyniec Zdrój. Część I zamówienia - Urządzenia sieciowe i telekomunikacyjne 1. Elementy do rozbudowy systemu teleinformatycznego, sieć WLAN/LAN: a. Punkty dostępowe (Access point), b. Kontroler sieciowy, c. Licencja na oprogramowanie wspomagające zarządzanie siecią WLAN 2. Aparaty telefoniczne IP a. Przewodowe aparaty telefoniczne IP typ VIP, b. Przewodowe aparaty telefoniczne IP typ VIP plus, c. Bezprzewodowe aparaty telefoniczne IP. Część II zamówienia - Aparaty telefoniczne GSM 1. Aparaty telefoniczne 2-systemowych GSM/802.11b/g E66; 2. Aparaty telefoniczne 2-systemowych GSM/802.11b/g E52 Część III zamówienia - Urządzenia wielofunkcyjne i drukarki 1. Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XEROX WorkCentre 5225 , 2. Drukarki laserowe monochromatyczne. Część IV zamówienia - Komputery i projektor multimedialny 1. Komputery stacjonarne, 2. Komputery przenośne , 3. Projektor multimedialny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.70.00-2, 32.50.00.00-8, 32.25.20.00-4, 30.12.00.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.11.00-8, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej dla Części III poz. 2 oraz Części IV zamówienia, Wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanego sprzętu oraz szczegółową specyfikację odpowiadającą wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Powyższa specyfikacja umożliwi Zamawiającemu dokonanie porównania asortymentu wyszczególnionego przez Zamawiającego i asortymentu zaproponowanego przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie: - modelu i parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model (lub parametry techniczne) został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalono w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Modernizacji Policji, Straży Granicznej, Straży Pożarnej i Biura Ochrony Rządu w latach 2007 - 2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia sieciowe i telekomunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elementy do rozbudowy systemu teleinformatycznego, sieć WLAN/LAN: a. Punkty dostępowe (Access point), b. Kontroler sieciowy, c. Licencja na oprogramowanie wspomagające zarządzanie siecią WLAN 2. Aparaty telefoniczne IP a. Przewodowe aparaty telefoniczne IP typ VIP, b. Przewodowe aparaty telefoniczne IP typ VIP plus, c. Bezprzewodowe aparaty telefoniczne IP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.70.00-2, 32.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparaty telefoniczne GSM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparaty telefoniczne 2-systemowych GSM/802.11b/g E66; 2. Aparaty telefoniczne 2-systemowych GSM/802.11b/g E52.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne i drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XEROX WorkCentre 5225 , 2. Drukarki laserowe monochromatyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputery i projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputery stacjonarne, 2. Komputery przenośne , 3. Projektor multimedialny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.