eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prostki › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Prostki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki
Numer ogłoszenia: 52647 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28499 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Tytuł i zakres zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. /Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki/. Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. Kody CPV: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego 76.60.00.00-9 Usługi nadzoru nad rurociągami Przedmiot nadzoru obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu robót: Zakres zamówienia: 1. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach, Gmina Prostki. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Prostki - Bogusze, Gmina Prostki 3. Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach 4. Przebudowa pompowni przy ul. Kolejowej, Ełckiej, Konopnickiej w Prostkach i w Boguszach. Zamówienie składa się z ww. czterech zadań realizowanych w ramach projektu WND-RPWM.06.01.02-28-013/12 pn. /Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki/ współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.01.02-28-013/12-00, w ramach działania 6.1: Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony i przewiduje następujące rodzaje robót: Opis przedmiotu zamówienia: Ad.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach, Gmina Prostki. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Prostki na działkach o numerach geodezyjnych 495/1, 496/5, 496/8, 496/9, obejmuje wykonanie: - podłączenia do sieci wodociągowej, - przebudowy zasilania w energię elektryczną, - doprowadzenia ścieków surowych, - odprowadzenia ścieków oczyszczonych, - sieci wewnątrzobiektowych, - rozbudowy budynku technologiczno - socjalnego (budynek gospodarki osadowej), - reaktorów biologicznych wraz budynkiem technicznym, - punktu zlewnego ścieków dowożonych, - punktu zlewnego osadów dowożonych, - wiaty na agregat prądotwórczy, - wiaty na osad, - stacji mechanicznego oczyszczania ścieków: studni kraty i piaskownika, - studni pomiarowej ścieków oczyszczonych, - remontu pompowni ścieków surowych, - remontu zbiornika uśredniającego ścieków dowożonych, - remontu zbiornika osadu, - utwardzonych dróg i placu wewnętrznego, - ogrodzenia, oraz rozbiórkę istniejących obiektów: części budynku technologiczno-socjalnego, zbiornika SBR, zbiornika osadu i poletek osadowych (rozbiórka obiektów wg odrębnej dokumentacji.) Ad.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Prostki - Bogusze, Gmina Prostki - Kolektor grawitacyjny PCV DN200 SDR41 L=267,50m - Studzienka rewizyjna PP O1000 szt. 5 - Studzienka rewizyjna PE O425 szt. 10 - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 1244/1 L=20,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 979 L=8,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 977/1 L=9,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 976 L=38,50m - Suma Przecisków stal O323,9/8,0 L=75,50m Ad.3 Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach - przygotowanie przewodu do renowacji poprzez jego wyczyszczenie kanalizacji wraz z wywozem osadu, oraz innymi ewentualnymi czynnościami wynikającymi z przyjętej technologii renowacji, - inspekcji telewizyjnej przedwykonawczej, - organizacja ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z zajęciem terenu, - korkowanie kanalizacji z przepompowaniem ścieków na czas trwania prac dla zachowania ciągłości przepływu ścieków, - dobór rodzaju rękawa gwarantującego uszczelnienie kanalizacji wraz z jej wzmocnieniem, - przygotowanie studzienek do renowacji zgodnie z wymaganiami przyjętej do renowacji technologii, - wykonanie bezwykopowej renowacji przewodów przy pomocy przyjętego rodzaju rękawa spełniającego wymogi projektu, - otworzenie przykanalików włączonych na trójnik lub wcinkę po wykonanej renowacji, - wykonanie napraw studni kanalizacyjnych zgodnie z zakresem projektu, - wykonanie niezbędnych badań do odbioru końcowego zgodnie z obowiązującymi normami i niniejszym opracowaniem, - przeprowadzenie powykonawczej inspekcji telewizyjnej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, Zestawienie przewodów przeznaczonych do renowacji: Kolektor sanitarny ul. Kolejowa S1-S3: - wykonanie nowych studni żelbetowych szt. 3 o średnicy 1000 mm i głębokości 1,5m; Kolektor sanitarny ul. Konopnickiej - 1 Maja S4-S8: - renowacja kanału PCV200 - długość L=122,0m- naprawa metodą długiego rękawa; Kolektor sanitarny ul. Szkolna S9-S16: - renowacja kanału PCV300 - długość L=181,0m - naprawa metodą długiego rękawa; - remont istniejących studni - 11 szt. Kolektor sanitarny ul. Szkolna - 1 Maja S16-S22: - renowacja kanału DN250 - długość L=168,0 - naprawa metodą długiego rękawa; Kolektor sanitarny ul. Szkolna - 1 Maja S22-S32: - renowacja kanału DN300 - długość L=209,0 - naprawa metodą długiego rękawa; - remont istniejących studni - 12 szt. Ad.4 Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach Roboty przygotowawcze - ułożenie tymczasowego rurociągu instalacji sanitarnej, - zainstalowanie pompy zatapialnej do ścieków w istniejącej studni przez przepompownią, - przepompowywanie ścieków poprzez tymczasowy rurociąg w okresie realizacji robót modernizacyjnych, - wypompowanie ścieków z istniejących zbiorników przepompowni, - oczyszczenie zbiornika poprzez obmycie ciśnieniowe powierzchni wewnętrznych i ich usunięcie wraz z utylizacją zanieczyszczeń, Roboty demontażowe - demontaż istniejących urządzeń w zbiorniku przepompowni - demontaż istniejących pomp do ścieków, - demontaż istniejącej armatury w zbiorniku przepompowni, - demontaż istniejącej drabiny w zbiorniku przepompowni, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w zbiorniku przepompowni. Roboty budowlane - naprawa powierzchni wewnętrznych zbiornika przepompowni, montaż dobranych urządzeń przepompowni, - montaż nowych pokryw przepompowni, - wykonanie fundamentu dla żurawika z wciągarką ręczną, - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno - wywiewnej, - rozruch technologiczny przepompowni - sprawdzenie prawidłowości pracy wszystkich urządzeń, - likwidacja tymczasowych rurociągów instalacji sanitarnej wraz z demontażem pomp w studzienkach, - ułożenie kostki brukowej typu polbruk gr. 6 cm w granicach ogrodzenia przepompowni, - malowanie bram i słupów istniejącego ogrodzenia. - modem GSM/GPRS z obustronną transmisją danych - (zdalna zmiana parametrów pracy urządzenia, zapis danych archiwalnych, diagnostyka pracy), powiadamianie o awariach, zasilacz buforowy za układem akumulatorów do podtrzymania sterownika i modemu przypadku braku zasilania energetycznego Przedmiot zamówienia: Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Kosztorysach ofertowych, Dokumentacji technicznej z rysunkami technicznymi i opisem oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i zawiera się poniższych załącznikach: Przedmiary robót - załącznik nr 7 Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1. na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1.1. Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 1.2. Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 1.3. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; 1.4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 1.5. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 1.6. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 1.7. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 1.8. Współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 1.9. Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 1.10. Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 1.11. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; b) sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; d) kontrola jakości wykonanych prac; e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przegotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; g) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; h) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; i) bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; j) zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; k) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; l) opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji; m) wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; 2. po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 2.1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji; 2.2. Zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji; 2.3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji; 2.4. Sporządzenie protokółu pogwarancyjnego. Szczegółowy zakres prac Inspektora: 1. Kontrola i koordynacja realizacji Zadania Inwestycyjnego: 1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji w trybie przetargu nieograniczonego, w szczególności opisanie przedmiotu zamówienia na wykonanie inwestycji zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej (wykonawczej), 2) ocena pod względem merytorycznym otrzymanej dokumentacji wykonawczej oraz jej kompletności pod kątem celów jakim ma służyć, 3) przygotowanie wspólnie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji uwzględniającym harmonogram płatności z Umowy o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej i jego bieżące uaktualnianie, 4) kontrola obiegu dokumentacji budowlanej, 5) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym formatu i treści Raportów miesięcznych, 6) bieżące, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji Zadania Inwestycyjnego w postaci comiesięcznych raportów, 7) przedstawienie do akceptacji Zamawiającego harmonogramu budowy przygotowanego wspólnie z Generalnym Wykonawcą w terminie 30 dni od dnia podpisania z nim umowy, 8) przygotowanie, negocjacje i koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej, itp., niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, 9) przekazanie Generalnemu Wykonawcy kompletnej dokumentacji wykonawczej i wprowadzenie go na teren budowy, 10) bieżące, nie rzadziej niż raz w miesiącu, prowadzenie narad z wykonawcą w sprawach dotyczących Inwestycji i dokumentowanie tych spotkań, 11) kontrola harmonogramów wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy, 12) koordynacja przygotowania i wykonania robót wymagających osobnej zgody Zamawiającego, 13) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót budowlanych z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, w tym ustawy - Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 14) prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie Wykonawcy wykazów wad i usterek, 15) koordynacja i kontrola działań nadzoru inwestorskiego dla poszczególnych branż, 16) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 17) koordynacja współpracy z nadzorem autorskim, 18) ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, 19) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą Inwestycji, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tej umowy, w związku ze zmianami warunków określonych w umowie, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian, a wynikających z przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, 20) przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów częściowych / etapowych /, 21) uczestnictwo w regularnych spotkaniach z wykonawcą, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, 22) opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji, 23) opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonanych robót, z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru, 24) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 25) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, 26) testowanie poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich wzajemnego współdziałania, 27) nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie budowy, 28) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 29) rozliczenia końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego, 30) koordynacja przekazania Inwestycji Zamawiającemu w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, 31) przekazanie Inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej, 32) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 33) udzielanie wszelkich informacji, umożliwiających przeprowadzenie analizy poprawności realizacji inwestycji, na żądanie Zamawiającego, 34) archiwizację korespondencji i dokumentacji budowlanej oraz przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub po rozwiązaniu niniejszej umowy. 35) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 2. Kontrola kosztów Kontrola kosztów dotyczy wszystkich faz realizacji inwestycji. Z tego względu Inspektor jest zobowiązany do opracowania procedur dotyczących raportowania, monitorowania, kontroli kosztów i wydatków dotyczących inwestycji, a w szczególności: 1) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym formularza Świadectwa Płatności. 2) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym formularza Polecenia Zmian, 3) opracowanie i wdrożenie systemu raportowania kosztów, 4) przygotowanie raportów dotyczących kosztów w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie dystrybucji tego dokumentu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 5) analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, 6) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wniosków płatności wykonawców, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, 7) dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, 8) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym, oraz pod względem zgodności z zasadami zawartymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO, wydanych przez Ministra Rozwoju Regionalnego, 9) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 10) regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji; opracowanie i ustalenie procedury kontroli zmian kosztów, 11) wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy przed złożeniem oferty mogą zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Gminy w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej udostępnienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.01.02-28-013/12-00, w ramach działania 6.1: Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa VITARO Jędrzejczyk Wojciech Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80487,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.